اخبار فرش ماشینی

کرمان، میزبان نهمین المپیاد فرش دانش‌آموزی و دانشجویی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خواستار نهادینه شدن فرهنگ کار و کارآفرینی درهنرستان‌های فنی وحرفه و کاردانش شد.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، محمد اسلامی در نشست کمیته‌های برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات علمی مهارتی هنرستان‌های کاردانش کشور به میزبانی استان کرمان ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ کار و کار آفرینی در هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش، اظهار کرد: برای آماده سازی دانش آموزان جهت جذب در بازار کار باید فعالیت‌های تشویقی، ترغیبی، مهارتی، حوزه‌های ارتباط آموزش، کار و صنعت و آینده شغلی دانش آموزان به وضوح تبیین شود.

اسلامی میزبانی مسابقات علمی مهارتی هنرستانهای کاردانش کشور را برای استان کرمان یک فرصت برشمرد و تاکید کرد: باید از این ظرفیت برای شناساندن نقاط قوت هنرستان‌ها و تشویق هنرجویان و مطرح کردن توانمندی هنر آموزان و همکاران فرهنگی استان استفاده شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: مسابقات علمی مهارتی هنرستانهای کاردانش در ۳۳ رشته تحصیلی برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کرمان بر بازسازی وتجهیز کارگاه‌ها و فضاهای آموزشی و فیزیکی هنرستان‌هایی که این مسابقات درآنها برگزار می‌شود تاکید کرد.

همچنین در این جلسه رییس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ضمن تشکر از فعالیت مستمر کمیته‌های هفت گانه این مسابقات گفت: برگزاری این مسابقات دراستان کرمان نمایانگر توان و پتاسیل استان است.

محمدی ابراز امیدواری کرد: تا پایان بهمن ماه هنرستانهای مجری بر اساس آرمانهای مهارتی استاندارد سازی شود.

وی با بیان اینکه هنر فرش بافی از دیر باز با نام کرمان اجین و همراه بوده است، از میزبانی استان کرمان در برگزاری نهمین مرحله المپیاد فرش دانش آموزی و دانشجویی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

محمدی از راه‌اندازی سامانه اینترنتی ویژه سیزدهمین دوره مسابقات علمی مهارتی هنرستانهای کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از فناوری‌های جدید در مراحل برنامه‌ریزی و اجرای مسابقات بتوان در وقت، هزینه و نیروی انسانی صرفه جویی قابل توجهی داشته باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×