اخبار نساجی

کرباسیان: ارزش طرح‌های توسعه‌ای ایمیدرو ۷ میلیارد دلار است

 

کرباسیان: ارزش طرح‌های توسعه‌ای ایمیدرو 7 میلیارد دلار است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ارزش طرح‌های توسعه ای ایمیدرو را در حال حاضر ۷ میلیارد دلار اعلام کرد و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواست برای اجرای این طرح‌ها مشارکت کنند.

به گزارش مهر، مهدی کرباسیان با بیان اینکه بخش معدن و صنایع معدنی بعد از صنعت نفت، بالاترین جایگاه را در اقتصاد کشور دارد، سرمایه گذاری در بخش های یاد شده را از اولویت های کشور دانست.

وی که در جمع کارکنان ایمیدرو سخن می گفت، افزود: باید با تلاش مشترک، بتوانیم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را به جایگاه واقعی آن ارتقاء دهیم.

کرباسیان تاکید کرد: ایمیدرو در آینده نه چندان دور باید با سرمایه گذاری بیشتر و اجرای طرح های مهم توسعه ای، زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو، بخش معدن را دارای ظرفیت های فراوان برای سرمایه گذاری و توسعه دانست و تصریح کرد: راه برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی برای کارآفرینان بخش خصوصی هموارتر خواهد شد.

ایمیدرو از سال ۱۳۸۱ (سال تاسیس) تا کنون بیش از ۸۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان را به بهره‌برداری رسانده است.

این اقدامات علاوه بر افزایش ظرفیت تولید داخلی، شامل فعالیت‌های زیر بنایی و زیر ساختی برای توسعه بخش نیز بوده‌است.

افتتاح و راه اندازی طرح‌های فوق موجب اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و همچنین ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر شده‌ است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×