اخبار فرش ماشینی

کاوان شیمی سورن تولیدکننده مواد کمکی و شیمیایی نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت “کاوان شیمی سورن” به پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت موثر مدیران ارشد و پرسنل مجرب با موضوع فعالیت در صنعت شیمیایی و صنایع وابسته تاسیس گردیده است .

به دنبال چندین سال توفیق مستمر در تولید محصولات بصورت سفارشی و امور بازرگانی، به منظور گسترش دامنه ی فعالیت ها در صنعت شیمیایی، احداث کارخانه در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی اشتهارد در دستور کار قرار گرفت.

حوزه های فعالیتی : شرکت “کاوان شیمی سورن” موفق به اخذ مجوز تولید بیش از سی محصول از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در زمینه تولید محصولات شیمیایی مورد نیاز در صنایع نساجی، الیاف مصنوعی، مواد اولیه شوینده، آرایشی و بهداشتی، امولسیفایرهای تخصصی سموم کشاورزی، شیمی ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی، رنگ و رزین، آب و فاضلاب، ضدکف های سیلیکونی و غیرسیلیکونی گردیده است که تاثیری شگرف بر جهش تولید و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات شیمیایی برجای خواهد گذاشت.

محصولات تولیدی کاوان شیمی سورن در صنایع نساجی

  • انواع نرمکن سیلیکونی ماکـرو، میکـرو، نانـو
  • انواع ضدکف سیـلیکونی
  • نرمکن کاتیـونیک خمیری نسـل جـدید
  • انواع دیسـپرس کنـنـده‌هـا
  • انواع دترجنت کلاسیک (نانیونیک، آنیونیک، آنیونیک نانیونیک)
  • انواع دترجنـت‌هـای پلیـمری

تامین رضایت مندی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت “کاوان شیمی سورن” با تلفیقی نوین از دانش فنی تولید و بازرگانی، عملکردی مبتنی بر برنامه ریزی، تحقیق و توسعه بنا نهاده که ایجاد اشتغال پایدار در داخل مرز و بوم کشور و همچنین توسعه صادرات و ارزآوری را به همراه خواهد داشت. فرموله نمودن مواد مصرفی مورد نیاز صنایع، کاهش بهای تمام شده ی مصرف کنندگان با افزایش کیفیت محصولات و تسریع در انجام فرایند درخواست تا تحویل سفارشات، سرفصل فعالیت مدیران این بنگاه اقتصادی تعریف شده است.

توجه به اصول و مفاهیم بنیادی، رکن اساسی فعالیت های این شرکت بوده که در تمامی زمینه های فنی، اقتصادی و بازرگانی با بهره مندی از مشاورانی خبره و صاحبنظر مدیریت می گردد. بهره مندی هوشمندانه از ایده های خلاقانه توام با نظرسنجی از صنعتگران، به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، ابزاری است نوین در اختیار مدیران ارشد مجموعه تا توسعه های پایدار و هدفمند را تامین نمایند.

امید آنکه فعالیت های مجموعه “کاوان شیمی سورن” با حداکثر بهره مندی از منابع موجود و تکنولوژی های روز جهان و با هدف تامین رضایتمندی مشتریان گرامی در داخل و خارج کشور، به عنوان گامی نوین و متمایز در صنعت شیمیایی “میهن عزیزمان ایران” پایدار بماند.

 

دفتر مرکزی: تهران، خیابان بهبودی، بالاتر از خیابان نصرت، نبش کوچه امیر، پلاک ۱۸، واحد ۲

کارخانه : شهرک صنعتی اشتهارد، بلوار ملاصدرا غربی، خیابان دماوند ۴، قطعه ۵۲۰۲

شماره تماس:  ۰۲۱۶۶۰۸۵۰۷۹ – ۰۹۱۲۸۹۰۲۴۱۲

ایمیل: INFO@KAVANCHEMIE.COM

کاوان شیمی سورن
کاوان شیمی سورن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×