اخبار نساجی

طرح قطر برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد یورویی در فرانسه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

طرح قطر برای سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی در فرانسه

خبرگزاری چینی شین هوا به نقل از مطبوعات فرانسه گزارش داد که امیر نشین نفت خیز قطر در راستای متنوع کردن منابع درآمدش و کاهش وابستگی به نفت به عنوان منبع سنتی درآمد طرحی در دست دارد که مطابق آن میلیاردها دلار در فرانسه سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران, خبرگزاری فرانسه به نقل از محمد جهم الکواری, سفیر قطر در پاریس اعلام کرد که قطر با گشایش یک صندوق ۱۰ میلیارد یورویی قصد دارد در گروه های کاری معتبر فرانسه و پروژه های سرمایه گذاری در این کشور و کشور های ثالث سهیم شود. الکواری افزود: این طرح هنوز نهایی نشده و در دست بررسی و مطالعه است.

سفیر قطر افزود: این کشور که تا کنون میلیارد ها دلار در دارایی های ایلات متحده و اتحادیه اروپا سرمایه گذاری کرده قصد دارد با گشایش صندوق قطری-فرانسوی ۳۰۰ میلیون یورویی به توسعه شرکت های کوچک و متوسط کمک کند.

بر اساس این گزارش, فعالیت های این کشور کوچک خلیج فارس در فرانسه که مالک کلوپ فوتبالی معروف پاریسن ژرمن است و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری که به تازگی در بخش های حاشیه ای کسب و کار فرانسه به عمل آورده انتقاد های نمایندگان جناح های چپ و راست فرانسوی را بر انگیخته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×