اخبار نساجی

کاهش قیمت دلار لحظه ای شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کاهش قیمت دلار لحظه ای شد

نرخ دلار در بازار امروز تهران با نوسانات زیادی مواجه بود.

گزارش میدانی افکارنیوز از صرافی های میدان فردوسی دلالت بر وجود شور و هیجان خاصی در خرید و فروش ارز حکایت داشت البته در ظاهر همه چیز آرام به نظر می رسید ولی هر کس با نگاه کردن به تابلو های صرافی ها به هیجانی که وجود داشت پی می برد.

مردم کم و بیش برای خرید و البته بیشتر برای فروش دلار به صرافی ها مراجعه می کردند و کمتر به سمت دلالان می رفتند.برخی دلالان نیز می خواستند به هر طریقی فروشندگان ارز را به خود جلب کنند نرخ خرید دلار را بیشتر از صرافی ها بیان می کردند.

در تابلوی برخی از صرافی ها، به دلیل نوسانات پی در پی نرخ دلار، قیمت جدیدی بر روی تابلو مشاهده نمی شد و اینگونه نوشته شده بود: — ۱۷

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش افکارنیوز، اظهار نظر فروشندگان صرافی ها هم این چنین بود که قیمت دلار رو به کاهش است و اگر توافق و مذاکرات با اروپا موفقیت آمیز باشد با کاهش بیشتر قیمت مواجه هستیم.

شایان ذکر است که برخی صرافی ها به دلیل کاهش لحظه ای قیمت دلار، از خرید و فروش خودداری می کردند.

به نظر می رسد خرید دلار توسط صرافی ها و حتی دلالان، معقولانه نباشد چون قیمت آن هر ساعت رو به کاهش بود ولی صرافی ها و دلالان اینگونه بازگو می کردند که ما تمام دلارهای خریداری شده را می فروشیم و به هیچ عنوان نگه نخواهیم داشت چون متضرر می شویم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×