اخبار نساجی

کارمندان وزارت جهاد کشاورزی هنوز سبد کالا نگرفتند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سبد کالایی کارمندان دولت که بنا بر اعلام زارت صنعت، شامل گوشت، مرغ، روغن و برنج و دیگر کالاهای اساسی است، هنوز به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی پرداخت نشده است.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار اقتصادی فارس، هیئت وزیران اوایل اسفند به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ تمام دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات و منابع خود و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت (شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی) برای تامین سبد کالا برای کارکنان شاغل(اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، سربازان امریه ای) و بازنشسته اقدام کنند. همچنین سربازان وظیفه نیز از پنجاه درصد(۵۰%) سبد یاد شده،برخوردار می شوند.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است وزارت جهاد کشاورزی به غیر از بسته‌هایی شامل آجیل و شیرینی و غیره که طیق روال معمول سازمانها و وزارتخانه‌ها به عنوان عیدی به کارمندان می‌دهند چیزی به نام سبد کالای کارمندان نداده‌ است.

وزارت جهاد کشاورزی حدود ۱۰ هزار نفر نیرو در تهران و ۹۰ هزار نفر نیرو در استانها دارد. به گفته مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت این سبد کالایی بیشتر محصولات پروتئینی شامل گوشت و مرغ و روغن و برنج است که می‌تواند در تامین نیازهای کارمندان موثر باشد و یارانه آن نیز در بودجه دستگاهها لحاظ شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×