اخبار فرش ماشینی

کارخانه تولید فرش ماشینی در گرمی راه‌اندازی می‌شود

 

کارخانه تولید فرش ماشینی در گرمی راه‌اندازی می‌شود - نساجی

 

فرماندار گرمی از راه‌اندازی کارخانه تولید فرش ماشینی در گرمی در دو سوله راکد در شهرک صنعتی گرمی خبر داد.

 میرعلی رحیمی‌زاد در جریان بازدید از روند طرح‌های توسعه‌ای شهرستان گرمی، اظهار کرد: ما در شهرستان گرمی در دو بخش کشاورزی و گردشگری بیشترین اهتمام را در جذب سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم تا با توجه به برجستگی‌هایی که در این دو حوزه وجود دارد بتوانیم زمینه ایجاد یک تحول اساسی و بنیادین را فراهم کنیم.

فرماندار گرمی از راه‌اندازی کارخانه تولید فرش ماشینی در گرمی در دو سوله راکد در شهرک صنعتی گرمی خبر داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رحیمی‌زاد مرغوبیت خاک، شرایط آب و هوایی مناسب و کشاورزان توانمند و کوشا را از بسترهای خوب توسعه کشاورزی و کشت و زرع اعلام کرد و افزود: در این حوزه رایزنی‌هایی انجام شده تا در کنار راه‌اندازی تعاونی‌های کشت محصولات با ارزشی همچون زعفران، باغداری نیز به شکل نوین توسعه پیدا کند.

فرماندار گرمی از پیگیری‌های لازم برای کلنگ‌زنی مجتمع پرورش گاو شیری در این شهرستان با کمک سرمایه‌گذاران و همچنین راه‌اندازی کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی به همراه تولید محصولات لبنی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این حوزه بیش از ۱۰ پروژه با رویکرد ایجاد توسعه و تحول زیربنایی در گرمی در حال انجام است.

رحیمی‌زاد در مورد فعال کردن مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در این شهرستان با تولید انواع محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: از تیرماه شاهد اولین کشت این مجموعه عظیم گلخانه‌ای خواهیم بود که امر واگذاری آن در ماه‌های اخیر انجام شده است.

وی به نامگذاری ۶ مرداد به نام روز گرمی اشاره کرد و گفت: در این روز قرار است در یک نشست بزرگ با حضور اهالی گرمی و ساکنان جمعیتی از گرمی که در سایر مناطق سکونت دارند با دعوت از آنها سعی می‌کنیم نظر مساعدشان را برای توسعه، توانمندسازی و کمک به محرومیت‌زدایی در این شهرستان در اولویت قرار دهیم.

رحیمی‌زاد از پرداخت تسهیلات با بهره کم به کارگاه‌های نیمه راکد و واحدهای تولیدی نیمه فعال خبر داد و گفت: صاحبان این واحدها تنها با ۷ درصد سود تسهیلات دریافت می‌کنند تا بتوانند واحد تولیدی خود را راه‌اندازی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی از توافق با یک سرمایه‌گذار کاشانی برای احداث کارخانه تولید فرش ماشینی در گرمی در دو سوله راکد در شهرک صنعتی شهرستان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا واحد آجرپزی راکد این شهرستان را نیز که نیازمند نقدینگی است با تامین اعتبار کافی بتوانیم فعال کرده و زمینه راه‌اندازی آن را نیز فراهم بیاوریم.

رحیمی‌زاد از اجرای سه طرح تولید کود ارگانیک با فضولات حیوانی در سه بخش مرکزی، انگوت و موران خبر داد و یادآور شد: مراحل احداث نیروگاه تولید برق انگوت نیز انجام شده و این واحد در شرف راه‌اندازی است.

وی در مورد بزرگترین کارخانه این شهرستان که در دست اجرا است گفت: شهرک صنعتی شیرآلات قهرمان به سرعت در حال تکمیل شدن است که فاز اول این کارخانه به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×