اخبار نساجی

چهار نگاه به سیاست پولی

نگاهی به تجربه بانکداری خصوصی در ایران قبل و بعد از انقلاب، سیاست‌های پولی، الزامات و راهکارها، چالش مقررات و آزادسازی و چالش‌های تولید وسیاست‌های پولی از جمله مقاله‌های ارائه شده در بزرگ‌ترین گردهمایی پولی است.

دکتر موسی غنی‌نژاد دبیر علمی نخستین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید از تجربه بانکداری خصوصی در ایران خواهد گفت.این صاحب‌نظر اقتصادی با نگاهی به شکل‌گیری بانکداری خصوصی در ایران روند این فعالیت را در دو مقطع زمانی مختلف بررسی خواهد کرد و به بیان آثار و پیامدهای آن می‌پردازد.

دکتر اکبر کمیجانی معاون پیشین اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران نیز الزامات اجرایی و راهکارها را برای سیاست‌گذاری پولی قاعده‌مند بحث خواهد کرد.این اقتصاددان در مقاله ارائه شده خود در این همایش، پیامدهای سیاست‌گذاری خارج از یک چارچوپ قاعده‌مند را بیان خواهد کرد و نگاهی به کیفیت سیاست‌گذاری پولی در ایران خواهد انداخت. محمد‌هادی مهدویان مدیر‌کل اقتصادی پیشین بانک مرکزی نیز چالش‌های مقررات و آزادسازی را بحث خواهد کرد. سخنرانی این صاحب‌نظر حوزه پولی در سایه تحولات صورت گرفته در بخش مقررات‌گذاری و آزادسازی پس از بحران اخیر مالی است و از این زاویه خلأهای مقرراتی و الزامات آزادسازی در بازار پول ایران را به بحث خواهد گذاشت. محمد مهدی راسخ دبیر کل اتاق تهران نیز از زاویه چالش‌های تولید به سیاست‌های پولی نگاه خواهد کرد.

بزرگ‌ترین گردهمایی پولی کشور ۲۵ و ۲۶ بهمن تحت عنوان «نخستین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید» با حضور تصمیم‌سازان پولی، صاحب‌نظران اقتصادی، بانکداران و تولیدکنندگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به وب‌سایت همایش به آدرس www.iran-money.com مراجعه یا با شماره ۲-۸۷۷۶۲۴۳۰ تماس حاصل کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×