اخبار فرش ماشینی

چرا سایت کهن پرمخاطب ترین وب سایت نساجی و فرش ماشینی ایران است؟!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

امسال دهمین سالگرد افتتاح وب سایت مجله کهن است و پس از ده سال مفتخریم که با کمک شما خوانندگان محترم پرمخاطب ترین وب سایت نساجی و فرش ماشینی ایران را در اختیار داریم. نگاهی به آمارهای موجود به استناد معتبرترین وب سایت های ارزیابی حال حاضر دنیا نشان دهنده توجه و عنایت اهالی صنعت فرش و نساجی به وب سایت مجله کهن است.

  • متوسط تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد روزانه: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر
  • متوسط تعداد صفحات بازدیدشده روزانه: حدود ۱۰ هزار صفحه
  • متوسط تعداد صفحات بازدیدشده هر کاربر: بیش از ۶ صفحه
  • زمان متوسط تقریبی سپری شده توسط هر کاربر در سایت کهن: بالغ بر ۱۰ دقیقه

با توجه به آمارهای ذکر شده وب سایت مجله کهن روزانه ۱۵۰۰۰ دقیقه بر صفحه نمایش کاربران نمایش داده می شود که برای یک وب سایت تخصصی رقم قابل توجهی است.

افزایش چشمگیر محبوبیت سایت کهن در سال ۹۴ موجب حضور تعداد زیادی از شرکت های نساجی و فرش ماشینی ایران در این مرکز اطلاع رسانی نساجی شده است و میزبانی از این شرکت ها افتخاری برای ماست.

در سال های اخیر توجه کاربران به وب سایت های تخصصی و افزایش کارکردهای آن ها موجب تغییر و تحولات گسترده ای شده است به طوری که دیگر وب سایت های اختصاصی شرکت ها تولیدی و خدماتی بدون لینک شدن به وب سایت های مرجع تخصصی قابلیت های دیگری ندارند. کمتر وب سایتی شرکتی است که بتواند با کسب رتبه مناسب در اینترنت محصولات خود را به خوبی معرفی کنند و حتی در صورت سرمایه گذاری های زیاد و گزاف بر روی طراحی سایت های شرکتی بازهم دسترسی کاربران به انها به دلیل رقابت بسیار زیاد در قسمت کلمات کلیدی، سئو سایت و … دشوار است. اما وب سایت های تخصصی در هر صنعتی به مانند وب سایت تخصصی مجله نساجی کهن با تعداد بسیار زیاد مخاطبان حرفه ای و تخصصی می توانند راهگشا باشند. در واقع هدف ما کسب حسن شهرت برای مشتریانمان است که از طرق مختلف آن را انجام می دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اطلاع رسانی مناسب و به موقع، اشتراک گذاری اخبار و آخرین تکنولوژی ها، آخرین گزارشات به روز از نمایشگاه ها و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی در اقصی نقاط جهان از مهمترین اهداف ما در این رسانه قدیمی صنعت فرش ماشینی و نساجی ایران است.

امیدواریم بتوانیم با یاری شما به این هدف دست یابیم.

در صورت تمایل به همکاری با ما تماس بگیرید تا عضوی از تیم کهن شوید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×