اخبار نساجی

چاپ اکریلیک چیست و دلایل جذابیت آن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در حالیکه شرکت‌ها در دوره نامشخصی به سر می‌برند، بسیاری از آنها به دنبال گسترش پیشنهادات خود هستند.

چاپ اکریلیک یکی از بخش‌هایی است که هنگام در نظر گرفتن فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد، باید در لیست چاپگرهای بزرگ قرار بگیرد.

این بخش روند رو به رشدی داشته و طی سال گذشته رونق زیادی را تجربه کرده است، به طوری که برخی از چاپگرهایی که این برنامه را ارائه می‌دهند با هجوم بی‌سابقه‌ای از سفارشات روبرو شده‌اند. همه گیری بر تغییر شدید به سمت ایجاد پنل‌های اکریلیک splashback تأثیر گذار بوده است.

 جذابیت چاپ اکریلیک چیست؟

۱. ورود به بازارهای جدیدCOVID-۱۹ بسیاری از شرکت‌ها را به ارزیابی مجدد تجارت خود و بررسی اینکه آیا آنها نیاز به سرمایه‌گذاری در فناوری جدید یا گسترش به بخش‌های جدید را دارند، مجبور کرده است.

افزودن چاپ اکریلیک مجموعه جدیدی از کاربردهای داخلی و خارجی را به روی مصرف کنندگان باز می‌کند. چاپگرها همچنین می‌توانند محصولات سفارشی خود را با استفاده از اکریلیک و فناوری مقرون به صرفه آن گسترش دهند.

چاپ اکریلیک چیست

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۲. گسترش کاربردهای داخلی و خارجی – از آنجا که افراد بیشتری در داخل خانه محبوس هستند، توجه قابل توجهی به کاربردهای تزئین داخلی شده است که اکریلیک با امکانات مختلف برای چاپ‌های قابل تنظیم در آن بسیار برتر است. با این حال، اکریلیک ماده‌ای است که با ایجاد طرح‌های گرافیکی ماندگار و با دوام به راحتی می‌تواند در کاربردهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

کاربردهای محافظتی نیز یکی دیگر از موارد مهم استفاده اکریلیک است، زیرا بسیاری از مشاغل درخواست پنل‌های اکریلیک splashback و کاورهای غذایی شخصی سازی شده را دارند.

۳. واسطه‌ای که امکان خلاقیت را فراهم می‌کند – اکریلیک نسبت به سایر مواد، به طور فوق‌العاده‌ای تطبیق پذیر است و قابلیت لیزر و خم شدن دارد که به شما فرصت راحت کار کردن با آن، برش دادن و چاپ نتیجه دلخواه را می‌دهد.

همچنین چاپ بر روی سطوح شفاف و مورب و ضخامت‌های مختلف (۱ تا ۳۰ اینچ) امکان پذیر است. علاوه بر این، چاپ بر رو و پشت سطوح شفاف به کاربر اجازه می‌دهد تا طرح‌های لایه‌ای ایجاد کند.

۴. کیفیت عکاسی – چاپ اکریلیک مدت زیادی است که به دلیل نتایج با کیفیت بالا مشهور است. این فناوری، انواع جوهرهای سازگار را برای دستیابی به جلوه‌های مختلف یا افزایش دقت رنگ ارائه می‌دهد.

جوهر سفید در مورد چاپ اکریلیک یک نمونه برجسته است، به خصوص با Mimaki’s JFX200 که دارای گزینه سفید ۴ برابر است. در واقع، استفاده از اکریلیک sand-blasted در یک طرف، باعث افزایش شدت جوهر می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×