اخبار فرش ماشینی

چاپگرهای جوهر افشان دیجیتال Zimmer  بهترین و مطمئن ترین چاپگر برای چاپ فرش و پتو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه :‌ تحریریه مجله نساجی و فرش کهن

سیستم های چاپ دیجیتال ZIMMER شریک شایسته موفقیت شرکت ها در چاپ پتو است که دارای خدماتی از جمله توسعه ایده، ایجاد فرآیند، طراحی و ساخت چاپگر و اجزای خط، نصب و راه اندازی تجهیزات، پیاده سازی و انتقال فناوری فرآیند و دانش و سرویس دهی به خط تولید می باشد.

طیف وسیعی از اجزای خط و راه حل های قابل چاپ و انعطاف پذیر در چاپگرهای CHROMOJET و COLARIS به شرکت زیمر امکان می دهد اکثر خطوط تولید اقتصادی را برای هر یک از نیازهای مشتریان خود پیکربندی کند.

نفوذ عمیق همراه با رنگهای روشن و درخشان برای PES و پتوهای اکریلیک ضروری است. در حالیکه CHROMOJET بیشتر در پرزهای بلند و پتوهای سنگین PES با  وزن بالغ بر ۴۰۰ گرم بر متر مربع استفاده می شود، COLARIS محصولات متنوعی را از پرزهای کوتاه از وزن ۱۸۰ گرم بر متر مربع تا پتوهای راشل تا وزن ۶۰۰ یا حتی ۶۵۰ گرم بر متر مربع را پوشش می دهد.

COLARIS سیستم ترجیحی برای چاپ با وضوح بالا است، در حالیکه CHROMOJET برای رنگهای تخت و چاپهای شطرنجی با وضوح پایین تا ۷۶ dpi مفید است.

عرض های رایج پتو به چاپگرهایی با حداقل عرض ۲.۶ متر نیاز دارند. چاپگرهای پتوی شرکت زیمر در عرض کار ۳.۴ متر ساخته شده اند. اغلب خطوط چاپ موجود برای پتو در حال تغییر از چاپ اسکرین به سیستم های چاپ دیجیتال هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ZIMMER  چاپگرها را در یک سیستم ماژولار تولید می کند که امکان ادغام با خط موجود را فراهم می کند. علاوه بر این، کوتاه شدن زمان نصب و کاهش چشمگیر هزینه های سرمایه گذاری از مزایای این سیستم است.

اطلاعات فنی:

فناوری: COLARIS – Digital Inkjet Technology or CHROMOJET – valve based digital printers

عرض کار: ۲.۶۰۰ ، ۳.۴۰۰ ، ۴.۲۰۰ ، ۵.۲۰۰ میلی متر

محدوده محصولات: پتوهای راشل، Polar & coral fleece

پایه الیاف: پلی استر، PES کاتیونیک یا CDPC، اکریلیک

محدوده وزن پارچه: COLARIS از ۱۸۰ تا ۶۵۰ گرم بر متر مربع / CHROMOJET از ۴۰۰ تا ۱.۲۰۰ گرم بر متر مربع

محصولات نهایی: پتوهای تک و دو لایه

ظرفیت مقیاس پذیر: از ۷۰ تا ۹۵۰ متر مربع در ساعت

اجزای خط: سیستم تغذیه، چاپگر COLARIS یا CHROMOJET، خشک کن پارچه، سیستم های تثبیت کننده حرارت، شستشو پس از چاپ، سیستم های خشک کن و غیره

تجهیزات کمکی: تمیز کردن پارچه، تثبیت رنگ داخل خط با خشک کن استنتر، تثبیت رنگ آفلاین با MODUS loop steamer، تجهیزات مختلف آزمایشگاهی.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×