اخبار نساجی

پیش فروش سکه متوقف شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیش فروش سکه متوقف شد

مدیر کل نشر و ریالی بانک مرکزی گفت: پیش فروش سکه به روشی که در چند ماه پایانی سال گذشته در شعب بانک ملی انجام می شد، متوقف شده است.

عباس کمرئی در گفت وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هنوز درباره ی نحوه پیش فروش سکه در شعب بانک ملی برای سال جاری تصمیمی اتخاذ نشده، اما آنچه قطعیت دارد، فروش سکه در بانک کارگشایی است.

او افزود: قرار شد که بانک مرکزی برای راه اندازی سایت اینترنتی پیش فروش سکه اقداماتی انجام بدهد، اما هنوز این اقدامات به مرحله ی نهایی نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از پنجم فروردین ماه سال جاری که بانک ها بازگشایی شدند، سکه در شعب بانک ملی پیش فروش شده یا خیر؟ گفت: در سال جدید پیش فروش سکه انجام نشد و تا اطلاع ثانوی فروش سکه فقط در بانک کارگشایی انجام می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی از روزهای پایانی آذرماه سال گذشته برای مقابله با افزایش حبابی قیمت سکه، پیش فروش سکه را ابتدا در دوره ی چهار ماهه و سپس در دوره های شش ماه، هشت ماهه و نه ماهه عملیاتی کرد. براین اساس تا آخرین روز سال حدود ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار سکه پیش فروش شد که اولین روز تحویل آن ۲۹ فروردین ماه سال جاری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×