اخبار نساجی

میانگین مصرف بنزین کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

میانگین مصرف بنزین کشور

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در نخستین هفته از فروردین سال جدید با ۷.۸۳ میلیون لیتر افزایش به ۷۴ میلیون و ۶۵۷ هزار لیتر رسید.

به گزارش بی باک به نقل از شانا؛ بر اساس آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۲۷ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال به ۵۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته پیش از آن (۴۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر) ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر (۱۱ درصد) افزایش یافته است.

در هفته مورد بررسی، بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز دوشنبه (۲۹ اسفند) با ۹۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۴ فروردین) با ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

*مصرف گازوییل کشور ۴۴.۶ درصد کاهش یافت

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مصرف گازوییل کشور در فاصله زمانی مورد بررسی کاهش یافت؛ به گونه ای که مجموع مصرف این فرآورده با متوسط روزانه ۶۲ میلیون و ۲۱۴ هزار لیتر، به ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید و در قیاس با هفته پیش از آن (۷۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر)، ۳۵۰میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر (۴۴.۶ درصد) کاهش یافت.

بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یادشده به روز یکشنبه (۲۸ اسفند) با ۱۰۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و کمترین آن به روز جمعه (۴فروردین) با ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اختصاص داشت.

*کاهش ۷۱درصدی مصرف نفت سفید

بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف نفت سفید کشور در فاصله زمانی ۲۷ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال به میزان قابل توجهی کاهش یافت؛ به گونه ای که مصرف این فرآورده با متوسط روزانه پنج میلیون و ۳۷۱ هزار لیتر به ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته پیش از آن (۱۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر)، ۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر (۷۱ درصد) کاهش نشان می دهد.

*مصرف نفت کوره کشور بیش از ۸۲ میلیون لیتر کاهش یافت

مجموع مصرف نفت کوره کشور نیز در این فاصله زمانی به ۳۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید که در مقایسه با هفته پیش از آن (۴۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر)، ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر (۱۹.۸ درصد) کاهش یافته است.

*کاهش مصرف بنزین در تهران

بر اساس آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین تهران در فاصله زمانی ۲۷ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال، ۹۲ میلیون و ۱۰۰هزار لیتر اعلام شده که در مقایسه با هفته پیش از آن (۹۷ میلیون و ۹۲۰ هزار لیتر)، ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار لیتر (۶ درصد) کاهش یافته است.

میانگین مصرف روزانه بنزین تهران هفته گذشته ۱۳ میلیون و ۱۵۷ هزار لیتر بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×