اخبار نساجی

پیشرفت ساخت هنرستانی در منطقه زلزله زده ورزقان با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیشرفت ساخت هنرستانی در منطقه زلزله زده ورزقان با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

 

در پی رویداد ناگوار زلزله آذربایجان شرقی در سال گذشته، انجمن صنایع نساجی ایران حسب تصویب هیأت‌مدیره و به نیابت از نیت خیر اعضای خود، در راستای همیاری با داغ‌دیدگان این حادثه سهمگین، اقدام به مشارکت در بازسازی این مناطق نمود.

با توجه به اعتقاد این تشکل مبنی بر تقدس ایجاد اشتغال در کشور و با مذاکرات صورت گرفته با مسئولین امر، مقرر شد تا نیت خیر این نهاد در قالب ساخت هنرستانی در منطقه زلزله زده ورزقان تجلی یابد تا محلی برای حرفه آموزی جوانان آن خطه از کشور واقع باشد. بر این اساس، قرارداد مشارکت انجمن با خیرین مدرسه ساز در ساخت هنرستانی ۱۲ کلاسه با بیش از ۳۲۰۰ مترمربع زیربنا در شهر ورزقان تهیه و منعقد شد که بر اساس آن انجمن متعهد به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت مشارکت در ساخت این هنرستان گردیده که از این بین مبلغ ۳ میلیارد ریال تعهد هیأت‌مدیره انجمن است و پیش بینی می‌شود که مابقی سهم انجمن تا مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز با مشارکت اعضای خیر تا پایان ساخت این مجموعه جمع‌آوری شود.

شایان ذکر است که پروژه ساخت این هنرستان که از چندی قبل آغاز شده با روند خوبی پیش می‌رود و هم‌اکنون طبقه دوم آن نیز ساخته شده است که انجمن صنایع نساجی ایران بر مراحل انجام آن نظارت عالیه دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

امید داریم که با همت خیرین عضو این تشکل، گامی مؤثر در راستای ایجاد مهارت فنی برای جوانان این مرز و بوم برداشته شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×