اخبار فرش ماشینی

پیام مجری پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه پنجم و حضوری پرنشاط

قدرت نمایی صنعت فرش ماشینی در دریای پرتلاطم اقتصاد ایران

پیام مجری نمایشگاه
جناب آقای داوود کاشفی – مدیر عامل شرکت اوراسیا نوید

چنانچه واقع بینانه بنگریم تولیدکنندگان و فعالین عرصه‌های مختلف اقتصادی، دو سالی است که با تلاطم و نوسانات پی در پی پولی و مالی در اقتصاد بازار مواجه‌اند و این شرایط هم در تولید محصولات مشکلات مهمی را پدید آورده و هم در تعیین قیمت تمام شده محصولات سردرگمی و بلا تکلیفی را رقم زده است.

البته بنابر اظهار‌نظر نظریه‌پردازان علم اقتصاد و وکلای مردم در خانه ملت، این وضعیت محصول فشار و محدودیت‌های ناجوانمردانه اعمال شده از سوی بیگانگان و ناتدبیری‌های اداره کنندگان امور بخصوص در حوزه اقتصاد و بنگاه‌داری رقم خورده است که ما اکنون شاهد فضایی بدون راهبرد اساسی و بی برنامه‌گی هستیم. این شرایط در دو سال اخیر آسیب‌های فراوانی را نیز متوجه صنعت نمایشگاهی نموده و رونق و پویایی گذشته نه چندان دور این صنعت را بخصوص در بخش بین‌المللی از آن صلب و باعث شده بازار از رقابت منطقی و روز آمد خود فاصله بگیرد که این اتفاق در دراز مدت برای این صنعت یقیناً دشواری‌هایی را در پی خواهد داشت.
در این مدت شاهد حضور و تلاش تولیدکنندگان داخلی در تمامی نمایشگاه‌ها هستیم که این نشان از عشق و علاقه وافر ایشان به تولید و عرق به میهن اسلامی دارد که در چنین شرایط سختی نه از میدان به در رفتن و نه شانه از بار مشکلات و کاستی‌های بنگاه تحت امر خود خالی نمودند، لازم است همین جا به ایشان و همت بلندشان خدا قوت گفت و آرزو نمود همواره سربلند و برقرار باشند.

نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت و فرش ماشینی نیز دو سالی است که تحت تأثیر مشکلات بوجود آمده در تولید و تجارت قرار داشته اما خوشبختانه تولید کنندگان این صنعت با حضور گرم و تلاش ارزنده خود این رویداد بین المللی را پا بر جا و استوار نگه داشته بطوریکه در پنجمین دوره ی این نمایشگاه شاهد تلاشی موثر و پر نشاط از سوی ایشان می باشیم. اینجانب و مجموعه همکارانم در شرکت توسعه اوراسیا نوید افتخار می‌کنیم که چند سالی است خادم این بخش از صنعت کشور بوده و آرزو داریم که این شرایط بغرنج فعلی از سر تولید و تولید‌کنندگان رخت بر بسته و در سایه تلاش و همت مدیران خبره و پرتوان دولت تدبیر و امید، هر چه زودتر شاهد ثبات اقتصادی در همه عرصه‌ها و فعالیتهای اقتصادی باشیم تا از این رهگذر نمایشگاه‌ها که در ذات خود ابزاری مناسب و کاربردی در خدمت تجارت کشور هستند نیز از پویایی، رشد و توسعه گذشته‌ نزدیک خود برخوردار گردند.■

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×