اخبار نساجی

پژو ۴۰۵ و پارس جدید در راهند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، پژو ۴۰۵ و پارس را با تزیینات داخلی جدید عرضه می‌کند.

به گزارش بی باک به نقل از  ایسنا، نجاری – قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید، با اعلام خبر بالا گفت: از آنجا که پژو ۴۰۵ سال‌ها بدون تغییر عرضه شده و هم چنین به منظور تسهیل نصب ایربگ سرنشین، ایران خودرو در نظر دارد تغییراتی را در تریم داخلی ۴۰۵ و پارس به اجرا در آورد.

وی افزود: در نتیجه این تغییرات که توسط مهندسی محصول و ساپکو در دست انحام است، نصب ایربگ سرنشین بر روی این دو محصول نیز امکان پذیر می‌شود.

نجاری افزود: در تریم داخلی جدید ۴۰۵ و پارس، داشبورد از نوع نرم به نوع سخت تبدیل و پیش بینی می‌شود که ضمن تغییر وضعیت ظاهری، این دو خودرو زیبا‌تر، به روز‌تر و مشتری پسند‌تر می‌شوند.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به برنامه زمان بندی مهندسی محصول و ساپکو برای ساخت قالب‌های مربوط به قطعات جدید، پیش بینی کرد که این دو محصول با تزیینات جدید در سال جاری به تولید برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او اظهار داشت: با نصب داشبورد جدید بر روی ۴۰۵ و پارس، نه تنها نصب ایربگ دوم برای این دو محصول نیز امکان پذیر می‌شود، بلکه محدودیت‌های استانداردی این دو محصول نیز رفع می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×