اخبار فرش ماشینی

«پوشینه‌بافت» قزوین احیا می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیرصنایع ومعادن گفت: طی اقدامات انجام شده و هماهنگی با مسوولان خصوصی‌سازی استان قزوین، به‌زودی خط تولید نوسازی شده شرکت «پوشینه بافت» راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع ومعادن علی‌اکبر محرابیان در هفتاد و هشتمین سفر استانی هیات دولت و دور سوم سفر به استان قزوین با بیان این خبر افزود:  پرسنل و کارکنان سه واحد نساجی استان قزوین در جریان خصوصی سازی آسیب دیده و مجموع کارکنان این سه واحدنساجی  «فرنخ»،  «مه نخ» و  «پوشینه بافت»  ۴هزارو ۵۰۰ نفر بود که با مساعدت‌ها و مصوبات صادر شده دولت بالغ بر ۳ هزارو ۵۰۰ نفر از این تعداد بازنشست شده و یک هزار نفر باقی مانده‌اند. وی اظهار امیدواری کرد: در جلسه امروز هیات دولت درصدد هستیم مشکلات و مسائل این ۳ واحد بررسی و رسیدگی شود.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به این‌که استان قزوین از اولین شهرهای مهم صنعتی کشور محسوب می‌شود طی ۴ ساله دولت نهم و یک ساله نخست دولت دهم برای یک هزارو ۸۰۰ واحد پروانه صنعتی صادر شده است.
وزیر صنایع ومعادن در بخش دیگری از سخنان خودگفت: در ۳ سال اخیردر شهر تهران تعداد روزهای ناسالم  و ناپاک بسیار زیاد بوده از این رو تولید و تامین کپسول‌های فشار قوی C.N.G  که بتواند فشار ۲۰۰ بار را تحمل کند احساس می‌شد.

رسیدگی به چگونگی واگذاری ۳واحد صنعتی قزوین
وزیرصنایع و معادن همچنین در جریان بازدید از واحدهای تولیدی استان قزوین، خواستار رسیدگی به چگونگی واگذاری سه واحد صنعتی این استان شد.

علی‌اکبر محرابیان در این بازدیدها گفت: کارکنان سه واحد نساجی استان قزوین به دلیل خصوصی‌سازی آسیب دیده و مجموع کارکنان این سه واحد نساجی که ۴ هزار و ۵۰۰ نفر بودند با صدور مصوبه دولت، ۳هزار و ۵۰۰نفر از این تعداد بازنشست شده و یک هزار نفر باقی مانده‌اند. محرابیان گفت: طی پنج سال اخیر برای یک هزارو ۸۰۰ واحد پروانه صنعتی در استان قزوین صادر شده است که با انجام اصلاحات پروانه‌های صنعتی صادر شده و نوسازی واحدهای صنعتی قدیمی هم‌اکنون ۳هزار و ۲۰۰ واحد فعال صنعتی در سطح استان قزوین در حال فعالیت هستند.
محرابیان تصریح کرد: تولید کپسول‌های گاز C.N.G   در استان قزوین در ۶ ماه آینده به ظرفیت ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×