اخبار نساجی

پوشش ۳۸ درصدی EPS سیمان کردستان طی ۶ ماه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت سیمان کردستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۰ با پوشش ۵۷۸ ریالی سود به ازای هر سهم معادل ۳۸ درصد از کل EPS خود را محقق کرد.

سنا، شرکت سیمان کردستان پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۱ را در ۲۲ شهریور ۹۰ به صورت حسابرسی شده و در ۲۶ دی ماه سال گذشته ۱۴۹۹ ریال اعلام کرده بود که با توجه به عدم تغییر با اهمیت پیش بینی سود هر سهم جزئیات پیش بینی تغییر یافته لیکن شرکت دلایل آن را اعلام نکرده است.

گفتنی است این شرکت موفق شد طی ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۰ مبلغ ۵۷۸ ریال سود به ازای هر سهم محقق کند و به ۳۸ درصد از پیش بینی هایش برسد.

سود تسعیر ارز در پیش بینی سال ۹۱ و عملکرد ۶ ماهه ناشی از تسعیر سپرده های ارزی شرکت نزد بانک های داخلی به نرخ ۱۲ هزار و ۲۶۰ ریال به ازای دلار است.

“سکرد” پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۰ را در نخستین پیش بینی خود ۱۰۱۶ ریال و با توجه به تغییر سال مالی، پیش بینی سود هر سهم برای دوره مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۰ را در تیرماه همان سال ۹۱۳ ریال اعلام کرده بود که طبق صورت های مالی حسابرسی نشده دوره مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال گذشته ۱۰۳۲ ریال و بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده نیز ۱۰۳۲ ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×