اخبار فرش ماشینی

پلی اکریل در آستانه تعطیل شدن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید در تیم خود علی الخصوص در بخش صنعت تجدید نظر نموده و نسبت به تقویت این حوزه اقدام عاجل نماید.

وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف متولیان صنعت کشور موجب زیاندهی و تعطیلی بسیاری از صنایع کشور شده است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در یک کلام به معنای حمایت از تولید داخل است. شرکت پلی اکریل به عنوان یک مجموعه انحصاری سودده با دو هزار نفر کارگر، اکنون در آستانه تعطیل شدن است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم جهت پیگیری مشکلات پلی اکریل نامه ای کتبی به متولیان صنعت کشور نوشته و از آن ها درخواست حمایت از این مجموعه را نمودم. اما متاسفانه به علت عدم بررسی و حمایت لازم، به زودی شرکت هایی مانند پلی اکریل تعطیل شده و سپس مسئولان به دنبال یافتن راهی برای تاسیس شرکتی دیگر در راستای ایجاد اشتغال برای ۵ نفر هستند!

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه برنامه های صنعت کشور نیاز به شفافیت، دقت، نگاه علمی و حمایت دلسوزانه دارند، تصریح کرد: بنده شدیدا نسبت به عملکرد وزارت صنعت انتقاد دارم. مادامی که به مساله اقتصاد و صنعت کشور نگاهی دلسوزانه نداشته باشیم، اتفاق مثبتی در این حوزه روی نخواهد داد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی به نفع مردم عزیزمان رقم بخورد.

سعیدی در پایان گفت: تنها در صورتی می توانیم بگوییم در اجرای اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده ایم که به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حمایت از تولید داخل نگاه ویژه ای داشته باشیم. اما متاسفانه اکنون بنده این نگاه ویژه را در صنعت کشور ملاحظه نمی کنم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×