اخبار فرش ماشینی

پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای کارآموزان فنی و حرفه ای کرمان

بهرام لطیفی در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس در استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر کمک به کارآفرینان را وظیفه ذاتی این صندوق اعلام کرد.

وی گفت: صندوق مهر امام رضا( ع)از همان ابتدا با هدف حمایت از کار و کارآفرینی و اشتغال و ازدواج افتتاح شد و تاکنون نیز تسهیلات ارزان قیمت زیادی را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

لطیفی همچنین درباره ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مهارت آموزان فنی و حرفه ای در سالجاری گفت: در سالجاری ۲۷۰ میلیارد ریال از منابع داخلی برای کسانی که حرفه ای دارند در نظر گرفته شده که می تواند نقش مهمی در تولید و اشتغال داشته باشد.

وی با اشاره به تسهیلات استانی در روستاها تصریح کرد: ۴۰ درصد از منابع نیز در مناطق روستایی هزینه می شود و توافق نامه هایی نیز با بانک توسعه روستایی در زمینه فرش روستایی بسته شده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا همچنین با تاکید بر حمایت از کارآموزان فنی و حرفه ای گفت: کارآموزان فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال می توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: این میزان تسهیلات در صورت تصویب در تهران تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز قابل افزایش است البته کارآفرین گردش حساب مالی نیز داشته باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×