اخبار نساجی

پذیره نویسی بانک خاورمیانه آغاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهران- مدیرعامل فرابورس از آغاز پذیره نویسی بانک خاورمیانه از صبح امروز ۱۷ تیر ماه در این بازار به مدت ۱۰ روز خبر داد.

‘مصطفی امید‌قائمی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برهمین اساس یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون سهم بانک خاورمیانه از امروز پذیره نویسی می شود.

به گفته ی وی، دو میلیارد و ۶۰ میلیون سهم از این بانک ازسوی موسسان در ماه های گذشته تامین مالی شده و بر همین اساس ارزش کل سهام بانک خاورمیانه چهار هزار میلیارد ریال است.

امیدقائمی اظهار داشت: پس از پایان پذیره نویسی، مجمع موسسان تشکیل و مراحل مربوط به تاسیس و راه اندازی بانک انجام می شود.

وی گفت: کل پذیره نویسی این بانک در فرابورس انجام شده ، اما تشریفات واریز پول بانک در شرف تاسیس از طریق کارگزاری و سیستم بانکی صورت می گیرد.

شرکت تأمین سرمایه سپهر با عنوان متعهد پذیره نویسی و مشاور عرضه سهام بانک در شرف تأسیس خاورمیانه، ایفای نقش می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قیمت هر سهم از سهام بانک طبق قانون تجارت هزار ریال بوده است و عموم مردم می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند. این درحالی است که ۴۸ شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان از سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده اند.

مدت پذیره نویسی بانک خاورمیانه ۱۰ روز است و بانک مرکزی روز ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۰ مجوز اولیه تاسیس بانک خاورمیانه را صادر کرد و مجوز پذیره نویسی آن روز ۳۱ خردادماه امسال پس از بررسی های لازم در سازمان بورس ارایه شد.

این پذیره نویسی بعد از اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی از سوی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران در فرابورس صورت گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×