اخبار نساجی

پذیرش ۱۵ شرکت جدید برای سال آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پذیرش ۱۵ شرکت جدید برای سال آینده

معاونت ناشران و امور اعضای شرکت بورس عملکرد سال جاری شرکت بورس را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علی سنگینیان با اشاره به پذیرش۱۳ شرکت در بورس گفت: از میان این شرکت ها، ۲ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و پتروشیمی پردیس از فرابورس وارد شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا پایان سال جاری عرضه های دیگری نیز در بورس داشته باشیم، افزود: در صورت رفع مشکل کارت اعتباری کیش، این شرکت نیز در روزهای پایانی سال وارد بورس خواهد شد.

سنگینیان همچنین از احتمال عرضه بیمه ملت خبر داد و گفت: در هفته جاری جلسه هیات پذیرش برگزار شده و پذیرش هلدینگ پتروشمی خلیج فارس بررسی می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین از بررسی پذیرش پالایشگاه بندرعباس خبر داد و گفت: در صورتی که این شرکت شرایط هیات پذیرش را احراز کند نمادش در بورس تهران درج خواهد شد.

معاون ناشران شرکت بورس درباره برنامه های سال آینده نیز گفت: عرضه شرکت هایی که در سال جاری پذیرش شدند و عرضه نشدند و پذیرش ۱۵ شرکت جدید از مهمترین برنامه های سال آینده است.

وی ادامه داد: تقویت بازاریابی برای شناسایی و پذیرش شرکت های دارای پتانسل پذیرش در بورس نیز از برنامه های بورس تهران برای سال آینده است.

به گفته این مقام مسول در بورس تهران تقویت فعالیت در حوزه پذیرش اوراق مشارکت و اوراق اجاره نیز در دستور کار سال آینده بورس قرار دارد.

سنگینیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه اظهار کرد: برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای ناشران و اعضاء، تعامل با ناشران پذیرفته شده برای افزایش سهام شناور آزاد و همکاری با هیات پذیرش برای حذف شرکت هایی که شرایط تداوم پذیرش در بورس را ندارند و انتقال آنها به فرابورس از دیگر برنامه های سال آینده معاونت ناشران و امور اعضای بورس تهران است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×