اخبار نساجی

پتروشیمی مطالبه اصلی مردم در سفر رییس جمهوری به گلستان

 

 

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس گفت: حل نهایی مشکلات پتروشیمی، مطالبه نخست مردم گلستان در جریان سفر آتی رییس جمهوری به این استان است.

“رحمت الله نوروزی” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در گرگان افزود: مسئولان باید خواسته­‌های اساسی از رییس جمهوری داشته باشند که پتروشیمی باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: به سرانجام رسیدن طرح‌های بنیادی چون پتروشیمی می­‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوروزی همچنین با بیان اینکه پتروشیمی گلستان در سال ۸۵ کلنگ زنی شد و قرار بود طی سه سال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: مردم از تداوم تاخیر در بهره برداری از پتروشیمی نگران هستند که باید این مساله مورد توجه مسئولان استانی و ملی قرار گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان با اشاره به تلاش­های مطلوب دولت یازدهم و مجمع نمایندگان استان برای حل مساله وام ارزی پتروشیمی گلستان، تاکید کرد: امیدوارم تا زمان سفر رییس جمهوری به گلستان این وام به پتروشیمی پرداخت شود و کارهای اجرایی خرید و نصب ماشین آلات آن نیز آغاز شود.

وی یادآور شد: حدود یک صد هزار نفر از شهروندان گلستانی سهامدار پتروشیمی هستند که باید قدر این میزان مشارکت مردم در پروژه­‌های بزرگ اقتصادی را دانست و از دلسردی بیشتر آنان جلوگیری کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در پایان اظهار داشت: تنها با اجرای پروژه­‌های بزرگ می توان بیکاری را مهار کرد و محرومیت­‌های مضاعف استان را کاهش داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×