گزارش نمایشگاه ها

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیوه های مدرن در شستشوی منسوجات ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، فرانکفورت آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیوه های مدرن در شستشوی منسوجات  16 تا 20 اردیبهشت 1391، فرانکفورت آلمان

 

نمایشگاه texcare که نخستین بار در سال ۱۹۵۶ میلادی شکل گرفت، امسال نیز از ۵ تا ۹ مه ۲۰۱۲ جدیدترین نوآوری ها و تجهیزات مرتبط با شستشوی منسوجات را در معرض دید و قضاوت عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد داد. دوره قبلی این نمایشگاه تخصصی (سال ۲۰۰۸) با حضور ۲۶۱ غرفه گذار در فضایی به وسعت ۱۹ هزار و۵۶۶ مترمربع برگزار شد. و جمعاً ۱۵ هزار و ۲۷۵ متخصص از این نمایشگاه جهانی بازدید نمودند. این نمایشگاه تخصصی که هر ۴ سال یکبار برگزار می گردد، شامل موضوعات زیر می باشد:

  • تجهیزات و مواد لازم برای شستشوی فرش و روکش مبلمان
  • خدمات مرتبط با شستشوی منسوجات
  • مواد پاک کننده و بهداشتی
  • نظافت سطوح مفروش
  • تجهیزات خشک شویی
  • تجهیزات شستشو در کارخانه های نساجی
  • تحقق و توسعه
  • وسایل رنگرزی

 

به علاقه مندان بازدید از نمایشگاه texcare توصیه می گردد با توجه به دوره سه ماهه انتظار جهت تعیین وقت مصاحبه، در سریعترین زمان ممکن با مراجعه به پایگاه اینترنتی سفارت آلمان به نشانی www.teheran.diplo.de اقدام به اخذ نوبت مصاحبه نمایند. سپس جهت دریافت فهرست مدارک مورد نیاز سفارت، فرم مربوطه، تاییدیه پرداخت و کارت نمایشگاه به دفتر این شرکت مراجعه نمایند. در نظر داشته باشید، تاییدیه پرداخت کارت ورودی نمایشگاه از مدارک ضروری جهت اخذ روادید نمایشگاهی می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کارت های ورودی این نمایشگاه به مبلغ ۳۵ یورو انحصاراَ توسط این شرکت به فروش می رسد، که به توجه به نوسانات نرخ ارز، در هنگام خرید معادل ریالی آن به نرخ یورو روز محاسبه می گردد. شایان ذکر است بهای این کارت در ورودی نمایشگاه ۴۸ یورو می باشد.

در پایان خواهشمند است چنانچه تمایل به حضور در این نمایشگاه را دارید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا در انجام امور مربوط به رزرو هتل، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و تورهای مناسب نمایشگاهی راهنمای شما باشیم.

با امید به دیدار شما در نمایشگاه texcare 2012

 

توجه! بسیار مهم!

 

با توجه به انتقال نمایندگی شرکت نمایشگاههای بین المللی فرانکفورت به شرکت دروازه تجارت فراسو از تاریخ اول ژوئیه ۲۰۱۱، موارد زیر را مزید اطلاع بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه های فرانکفورت به استحضار می رساند:

۱-    صرفاً شرکت دروازه تجارت فراسو به عنوان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در ایران، عراق و آذربایجان امکان صدور کارت های نمایشگاه در کشورهای فوق را دارد. این کارت ها از طریق سایت مخصوص نمایندگان و با نام بازدیدکنندگان صادر می شود.

۲-    با توجه به امکان جعل کارت های مقوایی و سوء استفاده از آنها، کارتهای فوق از رده خارج و سیستم صدور کارت ورود به نمایشگاه فرانکفورت به صورت آنلاین صورت می پذیرد، این کارت ها تحت هیچ شرایطی پیش فروش (Presale) نمی شوند. هر بازدیدکننده باید در هنگام پرداخت هزینه، یک عدد کارت نمایشگاه به همراه تاییدیه پرداخت دریافت نماید.

۳-    در صورتی که کارت خود را شخصاً از طریق سایت نمایشگاه فرانکفورت با کارت اعتباری تهیه می فرمائید، توجه داشته باشید که مشخصات خود را دقیق و با ذکر شهر و کشور درج نمائید. خواهشمند است جهت تایید کارت مذکور به شرکت فراسو مراجعه نمائید. زیرا یک نسخه از این کارت ها به صورت خودکار برای نماینده ارسال می شود و در صورتی که جهت تایید مراجعه نفرمائید، این کارت ها در سیستم باطل خواهند شد.

۴-    سفارت آلمان برای صدور ویزای شنگن نمایشگاهی، از متقاضی یک عدد کارت نمایشگاه به همراه تاییدیه پرداخت دریافت می نماید. سفارت آلمان برای کارت های نمایشگاه فرانکفورت صرفاً تاییدیه های پرداخت شرکت فراسو را می پذیرد.

۵-    پس از هماهنگی های لازم با سفارت آلمان شرکت فراسو امکان ارائه خدمات زیر را به مشتریان خود دارد:

  • گرفتن وقت مصاحبه به صورت رایگان برای افرادی که به سیستم وقت دهی سفارت آشنایی ندارند.
  • مشاوره وکنترل مدارک شما قبل از مصاحبه به صورت رایگان
  • تحویل مدارک اشخاصی که در دو سال گذشته بیش از دو عدد ویزای شنگن داشته باشند.

اطلاع رسانی صحیح و ارائه خدمات ارزنده و همه جانبه به مشتریان نمایشگاه فرانکفورت، وظیفه ماست.

 

از دیرباز حضور در نمایشگاه های بین المللی به عنوان دروازه ای جهت گسترش تجارت مد نظر تولیدکنندگان و بازرگانان قرار گرفته است. کشور آلمان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی دنیا همواره نگرش خاصی بر صنعت نمایشگاهی داشته و این امر موجب گردیده است برترین نمایشگاه های دنیا در این کشور برگزار گردند. شرکت نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت به عنوان گسترده ترین شرکت نمایشگاهی آلمانی در دنیا، از جایگاه خاصی در این صنعت برخوردار می باشد.

شرکت دروازه تجارت فراسو با اهداف مشخص به منظور تسهیل حضور صاحبان صنایع ایران در مجموعه نمایشگاه های فرانکفورت تاسیس گردیده است.

در حال حاضر شرکت فراسو به عنوان نماینده رسمی نمایشگاه فرانکفورت در ایران و عراق آماده ارائه خدمات زیر می باشد:

  • مشاوره های تخصصی جهت حضور و بازدید از نمایشگاه های مناسب
  • اجاره غرفه وارائه بلیط ورود به نمایشگاه
  • مشاوره جهت دریافت به موقع روادید شنگن
  • برگزاری سمینارهای آموزشی جهت حضور حرفه ای در نمایشگاه
  • برنامه ریزی سفر و تنظیم قرار ملاقات با دیگر شرکت کنندگان
  • برنامه ریزی و برگزاری جلسات کاری در زمان نمایشگاه

 

هدف اصلی ما ارائه خدمات مطلوب و همه جانبه به منظور حضور هر چه پررنگ تر بازدیدکنندگان و غرفه گذاران عزیز در نمایشگاه های فرانکفورت می باشد.

در سال ۱۹۸۰، شرکت نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت به شکل کنونی متولد گردید. محوطه نمایشگاه در این شهر با ۵۷۸.۰۰۰ مترمربع فضای مفید، ۱۰ سالن، یک مرکز کنفرانس و یک سالن جشن، که همگی به جدیدترین تکنولوژی ارتباطی مجهز می باشند، یکی از بزرگترین و مدرن ترین محوطه های نمایشگاهی در دنیا نام گرفته است.

این شرکت با ۲۸ شعبه، ۵۰ نماینده و بیش از ۱۶۰۰ همکار در ۱۵۰کشور، در حقیقت به عنوان یک گروه بین المللی در خدمت مشتریان خود در ۵ قاره دنیا می باشد.

 

برخی موضوعات نمایشگاهی مورد توجه این شرکت عبارت است از:

–       قطعات خودرو و خدمات پس از فروش

–       صنعت، ماشین آلات و محصولات نساجی

–       تاسیسات و نورپردازی

–       دکوراسیون داخلی، لوازم تزئینی و اقلام مصرفی

 

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه، به نمایش گذاشتن هر یک از شاخه های تخصصی بازارهای مورد نظر، به صورت مجزا می باشد که موجب می شود بازدیدکنندگان بتوانند دیدی شفاف از وضعیت کنونی و پتانسیل های موجود جهت توسعه بازارهای مربوطه پیدا کنند.

بررسی کارشناسانه و توجه به موارد فوق در کنار بهره گیری از امکانات مدرن جهت راحتی بازدیدکنندگان و غرفه گذاران به منظور تبادل تجربیات و ایجاد ارتباط حرفه ای، موجب گردیده که برند نمایشگاه فرانکفورت (Messe Frankfurt) به عنوان یکی از معتبرترین برندهای نمایشگاهی مورد توجه صاحبان صنایع قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۰ میلادی در ۳۰ مرکز نمایشگاهی در سرتاسر دنیا، ۸۷ نمایشگاه با عناوین متعدد برگزار گردیده که شامل ۵۱ نمایشگاه در خارج کشور آلمان بوده است. تعداد ۴۲۳۰۰ غرفه گذار در ۳۶ نمایشگاه برگزار شده در شهر فرانکفورت حضور داشته اند که توسط ۱.۴۷ میلیون نفر از آلمان و سایر کشورها مورد بازدید قرار گرفته اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×