اخبار فرش ماشینی

پانزدهمین دوره نمایشگاه دموتکس چین، میزبان ۱۲۰۰ غرفه گذار در کلاس جهانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دموتکس چین Domotex chinafloor

 

 

دموتکس چین Domotex chinafloor

پانزدهمین دوره نمایشگاه دموتکس چین در شهر شانگهای از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ مارچ ۲۰۱۳ مطابق با ۶ لغایت ۸ فروردین ۱۳۹۲ برگزار گردید.

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰۰ شرکت در فضایی حدود ۱۳۰ هزار متر مربع غرفه گذار بودند. تعداد بازدید کندگان این نمایشگاه در سال ۲۰۱۳ حدود ۵۰ هزار نفر بوده است. به گزارش خبرنگار اعزامی مجله نساجی کهن به این نمایشگاه امسال هم حضور بازدید کنندگان و تجار خارجی از این نمایشگاه بسیار چمشگیر بود. یکی از مهمترین بخش های جانبی این نمایشگاه بخش نوآوریهای جدید و محصولات نوآورانه بود که در قسمت های گوناگون تولید و عرضه انواع کفپوش ها ارائه گردید. در نمایشگاه امسال ۳۰۰ محصول نوآورانه و جدید در سالنهای مختلف نمایشگاه به نمایش در آمد که می تواند در بسیار ی از موارد نشان دهنده نیازهای بازارهای آینده به کفپوش باشد.

دموتکس چین Domotex chinafloor

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دموتکس چین Domotex chinafloor

به گزارش مجله نساجی کهن نمایشگاه امسال هم مثل همیشه بیشتر رنگ و بوی کفپوش های چوبی داشت به طوری که درصد زیادی از شرکت های حاضر در نمایشگاه با توجه به محبوبیت و مصرف بسیار بالای کفپوشهای چوبی در چین و شرق آسیا به عرضه این دست محصولات پرداختند.

آقای لی ژانگ مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پارکت در چین به خبرنگار اعزامی مجله کهن گفت: ما درصد بسیار بالایی از محصولات خود را در بازار گسترده چین به فروش میرسانیم چرا که در سالهای اخیر با توجه به روند روبه رشد اقتصادی و ساخت و ساز بسیار سریع در چین در بخش های ادرای ، هتل ها ، فضاهای تجاری و .. درخواست برای انواع کفپوشها افزایش یافته. به ویژه کفپوشهای چوبی که از دیرباز در چین محبوبیت خاصی داشته است. ” ایشان در پایان این نمایشگاه را بسیار  مفید و حضور فعالان این عرصه را چشمگیر خواندند.

آقای جلیل ادیبی کنسول اول جمهوری اسلامی ایران در چین ضمن ابراز خرسندی از حضور ایرانیان در نمایشگاه دموتکس چین فرش را سرمایه ایران و ایرانی دانست و افزود: ” حضور در این نمایشگاه در واقع به منزله ورود به بازارهای گسترده و وسیع کشور چین است. شرکت های ایرانی حاشر در این نمایشگاه می توانند با ارائه محصولات و فرشهای مطابق سلیقه چینی ها به خوبی نیاز این بازار را که در سالهای اخیر نیز به شدت از فرش های ایرانی استقبال می کند را پاسخگو باشد. ما هم در این راه تمامی تلاش خود را برای انجام حمایت های لازم از تجار ایرانی در چین انجام خواهیم داد.

دموتکس چین Domotex chinafloor

دموتکس چین Domotex chinafloor

 

گزارش اختصاصی مجله نساجی کهن

بهنام قاسمی – تحریریه مجله ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×