اخبار فرش ماشینی

پالایش بیمه قالیبافی در خراسان شمالی انجام می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۴ هزار و ۳۲۰ نفر در لیست بیمه قالیبافان خراسان شمالی قرار دارند و برای رسیدن به میزان سهمیه از طریق بررسی و پالایش باید اسامی ۸۲۰ نفر خط بخورد.

ساناز عباس زاده  اظهار داشت: سهمیه کنونی خراسان شمالی ۳هزار و۵۰۰ نفر است اما با وجود حذف ۲ هزار و ۴۶۰ نفر اما هنوز باید اسامی ۸۲۰ نفر پس از بررسی و راستی آزمایی حذف شود.

عباس زاده تصریح کرد: برخی از افراد نه به دلیل بررسی افراد بیمه‌شده بلکه به دلیل پرداخت نکردن حق بیمه از طرف بافندگان حذف‌شده‌اند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: البته چنانچه فردی در شغل قالی‌بافی مشغول باشد حذف نخواهد شد و بیشتر دقت ما بر حذف افرادی است که در این رشته فعالیت ندارند.

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه فرش استان خراسان شمالی نیز گفت: خانه فرش خراسان شمالی به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان این استان در حال راه‌اندازی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: خانه فرش خراسان شمالی هم‌اکنون روند خوبی را پشت سر گذاشته است و پیگیری‌ها برای ثبت کد خانه فرش در حال انجام است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×