اخبار فرش ماشینی

پاسخی به یک سایت بی هویت فرش !

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

چندی پیش یکی از سایت های به ظاهر اطلاع رسانی فرش! مطلب کذبی را منتشر نمود و پس از اینکه مجله کهن به واسطه تعهدات رسانه ای خود به صنعت فرش ماشینی جوابیه و نقدی را بر خبر کپی شده ایشان نوشت ظاهرا این نقد به مذاق مدیر فهیم و با دانش!! این وب سایت خوش نیامده است و با پرده برداری از شخصیت اصلی و اهداف کاملا غیر رسانه ای و غیر حرفه ای این وب سایت به اصطلاح آبرو را خورده و حیا را قورت داده و الفاظی را که به حق شایسته ایشان است را به مجله کهن نسبت داده اند.

جالب است که این وب سایت خود را پربازدید ترین وب سایت فرش ماشینی اعلام می کند در حالی که رنک آن در وب سایت جهانی الکسا ۲.۵ میلیون است!!!!! که البته شاید دروغ ۱۳ این وب سایت باشد.

شاید ایشان با راه انداختن این دعواهای زرگری و توهمات به دنبال کسب منافعی از کنار مجله و مجموعه کهن است. چرا که بسیاری از مطالب این وب سایت را از سایت نساجی کهن کپی برداری نموده اند.

جالب تر اینکه این وب سایت به طرز زننده و غیر حرفه ای سعی در افزایش رتبه سایت خو دارد که  از انتشار جزئیات بیشتر در این باره خودداری می کنیم.

این وب سایت علاوه بر اشتباهات بزرگ و عملکرد کاسب کارانه ای که در پیش گرفته به هیچ وجه در چهارچوب کاری و اهداف علمی و فرهنگی مجله و مجموعه کهن جایی ندارد بنابراین وقت خود و خوانندگان مجله را بیش از این برای پاسخگویی به ایشان صرف نمی کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قطعا خوانندگان و همراهان مجله کهن و تمامی فعالان صنعت فرش ماشینی ایران در این مورد و حرف های سخیف این وب سایت بی هویت قضاوت خواهند کرد. در همین جا ضمن تشکر از کاربران سایت، تقاضا داریم کلیه اخبار، گزارش ها، مصاحبه ها و … را به طور مستقیم از وب سایت مجله نساجی کهن به آدرس kohanjournal.com  مطالعه نمائید.

 

به هر حال امیدواریم این دوست عزیز نیز بتواند با کسب تجربه بیشتر و افزایش درک و سواد علمی و دانشگاهی از این صنعت، به صنعت فرش ماشینی کشور خدمت نماید.

 

حرف آخر  :

حضرت محمد(ص):

«مؤمن غبطه می خورد و کافر حسد می ورزد».

 

مجله نساجی کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×