اخبار نساجی

وعده ۱۰۰هزار تومانی سعید مرتضوی به بازنشستگان

 

وعده 100هزار تومانی سعید مرتضوی به بازنشستگان

مدیرعامل صندوق رفاه و تامین اجتماعی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده و تدارک منابع مالی، بزودی ماهانه به طور میانگین ۱۰۰ هزار تومان به حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان اضافه خواهد شد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، ‘سعید مرتضوی’ روز دوشنبه در همایش شوراهای اسلامی کار استان تهران افزود: همچنین با پیش بینی های انجام شده، تا پایان سال جاری به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان به حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان افزوده می شود.

مرتضوی از تاسیس شرکت شستای نوین( شرکت سرمایه گذاری) خبر داد و افزود: این شرکت سرمایه گذاری با رویکردی جدید پای به عرصه وجود خواهد گذاشت و یار تامین اجتماعی خواهد شد.

وی گفت: سیاست جدید ما در برخورد با شرکت های تحت پوشش سهامداری است و دنبال بنگاه داری نخواهیم بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مرتضوی خبر از تاسیس هفت بیمارستان مجهز در تهران داد و افزود: عملیات احداث این هفت بیمارستان که در مجموع ۳۵۰۰ تخت خواهند داشت، همزمان با هفته تامین اجتماعی

( تیر ماه) در چهار نقطه تهران آغاز خواهد شد.

وی همچنین از بازگشت تولیت بیمارستان لبافی نژاد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با تزریق ۲ میلیارد تومان پول نسبت به تجهیز بیمارستان اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرعامل صندوق رفاه و تامین اجتماعی در خصوص بیمارستان میلاد اظهار داشت : این بیمارستان تبدیل به سومین قطب بیمارستانی کشور می شود و مجوز آن را از وزارت بهداشت دریافت کرده ایم.

مرتضوی گفت: قصدی برای واگذاری این بیمارستان نداریم بلکه این بیمارستان را بهترین بیمارستان کشور می کنیم تا در منطقه نیز بدرخشد. مجوز انجام سه پیوند کلیه، کبد و مغز استخوان را برای این بیمارستان گرفته ایم تا از این طریق بتوانیم سطح بیمارستان را به سطحی عالی انتقال دهیم.

مرتضوی تصریح کرد: بزودی بیمارستان میلاد تهران به عنوان بیمارستانی فوق تخصصی برای جامعه کارگری تبدیل می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×