اخبار نساجی

وضع ۵۰ درصد مالیات بر صادرات مواد خام در صورت تصویب نهایی مجلس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

رئیس کمیسیون صنایع مجلس از وضع ۵۰ درصد مالیات بر صادرات مواد خام -در صورت تصویب نهایی لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم در مجلس- خبرداد.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای حمایت از صادرات کالا با ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از خام فروشی، در لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم که از سوی دولت تقدیم مجلس شده ، پیشنهاد وضع ۵۰ درصد مالیات بر صادرات مواد خام قرار داده شده که اعضای این کمیسیون فعلا آن را تصویب کردند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قبلا صادرات کالا معاف از پرداخت مالیات بود، اما در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم در این کمیسیون، نمایندگان بخشی از لایحه دولت را تصویب کردند که در صورت تصویب نهایی آن در صحن مجلس شورای اسلامی ، مالیات ۵۰ درصدی از صادرات مواد خام و از جمله مواد نفت و پتروشیمی خام گرفته می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده تبریز تاکید کرد این لایحه باید در صحن مجلس هم تصویب شود و بعد از آن به تائید شورای نگهبان برسد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: کار بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون صنایع به تصویب رسید و اعضا برای صادرات مواد خام و همچنین محصولات نفتی ۵۰ درصد مالیات در نظر گرفتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×