جذاب‌ترین‌ها

« وضعیت بازارجهانی نخ در شش ماه اول ۲۰۱۶»

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تولید جهانی نخ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ در مقایسه با سه ماه قبلی دارای رشد بوده است ولی این افزایش به طور کلی می باشد و در مناطق مختلف تغییرات مختلف است. به طور مثال در آسیا و آمریکای جنوبی شاهد رشد بودیم ولی در اروپا با کاهش روبه رو بودیم. در بررسی سالانه تولید جهانی نخ سه ماهه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۵ تولید افزایش یافته است.

وضعیت سهام نخ در جهان در سه ماه اول ۲۰۱۶ نسبت به سه ماه قبلی سقوط داشته است. این سقوط در آسیا و جنوب آمریکا بوده است و در سایر مناطق ثابت بوده است. این در حالی است که مقایسه وضعیت سهام نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد بوده است و در اروپا و جنوب آمریکا سفارشات نخ نسبت سال گذشته و سه ماه قبلی رشد پیدا کرده است.

میزان افزایش تولید جهانی نخ در سه ماه اول ۲۰۱۶ نسبت به سه ماه قبلی، ۲۰% بوده است. توزیع تغییرات بین مناطق مختلف جهان به صورت زیر بوده است.

منطقه میزان تغییرات
جهان ۲۰%+
آسیا ۲۱%+
آمریکای جنوبی ۲۹%+
اروپا

۴%-

جدول ۱: تغییرات تولید نخ سه ماه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با سه ماه چهارم ۲۰۱۵

میزان افزایش تولید جهانی نخ در سه ماه اول ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵، ۴% بوده است. توزیع تغییرات بین مناطق مختلف جهان به صورت زیر بوده است

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

منطقه میزان تغییرات
آسیا ۵%+
آمریکای جنوبی ۶%-
آمریکای شمالی ۷%-
اروپا ۴%+

جدول ۲: تغییرات تولید نخ سه ماه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۵

وضعیت موجودی نخ سه ماه اول ۲۰۱۶ در بازار جهانی در برابر سه ماه قبلی ۵% کاهش داشته است که در همین زمان در آسیا و آمریکای جنوبی به ترتیب ۶% و ۱% کاهش یافته است. تغییرات موجودی جهانی نخ در مقایسه با سال گذشته ۳% افزایش داشته است که سهم اروپا ۷% و آمریکای جنوبی ۳۵% و آسیا بدون تغییر بوده است.

تغییرات سفارش نخ در مناطق مختلف جهان به شکل بسیار متفاوتی تغییر میکند. به نحوی که در اروپا به طور متوسط در هر سه ماه ۰.۵% و در سال ۳% افرایش می باید و در آمریکای جنوبی به طور قابلی توجهی،۱۰۰% افزایش داشته ایم در سه ماه و در سال ۲۲%.

پیش بینی ها برای سه ماه دوم و سوم ۲۰۱۶ حاکی از این است که تولید جهانی نخ و پارچه افزایش خواهد یافت که به نحوی که افزایش سه ماه سوم بیشتر از سه ماه دوم هم خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×