اخبار فرش ماشینیاسلاید شومد و پوشاک

وزیر صمت: خودکفایی در تولید چادر مشکی تا ۳ سال آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از یک شرکت خصوصی فعال در حوزه نساجی گفت: در کشور ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نساجی، پوشاک و تولید پارچه داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در گذشته بخش عمده ای از نیاز بازار به محصولات نساجی از خارج کشور و از طریق واردات انجام می شد، که در بخش تامین چادر مشکی این رقم ۸۰ درصد مصرف این محصول را به خود اختصاص داده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت خودکفایی در این بخش یک شرکت خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و یکی از واحدهای پیشرو ما در تامین مواد اولیه و تولید پارچه مخصوص چادر مشکی در کشور می باشد.

رحمانی ادامه داد: خوشبختانه واحد هایی از این دست که با همکاری دانشگاه ها و بخش های علمی کشور و شرکت های دانش بنیان قدم های بسیار خوبی در توسعه فناوری های لازم در این صنایع برداشته اند، در سطح کشور در حال افزایش هستند که مورد حمایت جدی ما قرار خواهند گرفت.

رحمانی خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی انجام گرفته از سوی وزارت صمت، امیدواریم تا سه سال آینده در تولید چادر مشکی در کشور به طور کامل به خودکفایی برسیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×