اخبار نساجی

وزارت صنعت تنها مقصر واردات بی رویه نیست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیر کمیسیون صنایع با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه سه شنبه درباره واردات بی رویه بحث شد، به گفته غضنفری وزارت صنعت تنها مقصر در واردات نیست و با توجه به بخش زیاد واردات که خوراک دام و طیور است وزارتخانه هایی نظیر جهاد کشاورزی نیز در این قضیه سهیم هستند.

سید محمد بیاتیان با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن گفت: در این جلسه مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون به تشریح برنامه های این وزارتخانه پرداخت.

به گفته وی وضعیت خودروسازی، تولید، واردات، خوراک دام و طیور و از همه مهم تر وضعیت خام فروشی معادن از مهمترین مباحث مطرح شده در نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد وزیر پاسخ های نمایندگان را در جلسه دیگری که در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، پاسخ دهد، گفت:همچنین قرار شد درجلسات دیگری مشکلات بخش صنعت در وزارت صنعت و معدن با حضور رییس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد بررسی شود.

بیاتیان با اشاره به بحث واردات بی رویه نیز گفت: در این جلسه درباره واردات بی رویه بحث شد، به گفته غضنفری وزارت صنعت تنها مقصر در واردات نیست و با توجه به بخش زیاد واردات که خوراک دام و طیور است وزارتخانه هایی نظیر جهاد کشاورزی نیز در این قضیه سهیم هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه از اینکه قطعه سازان داخلی کالای چینی را با برند داخلی تحویل خودروسازان می دهند انتقاد کردند.

به گفته نماینده بیجار در خانه ملت، قرار شد وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه بعد به این مباحث پاسخ دهد.

 

 

دریافت فرم اشتراک مجله

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×