اخبار نساجی

ورود مجلس به موضوع حذف ایران کد / تصمیمات خلق‌الساعه نگیرید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ورود مجلس به موضوع حذف ایران کد / تصمیمات خلق‌الساعه نگیرید

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با تاکید بر اینکه نباید تصمیمات سریع و غیرکارشناسی در اقتصاد گرفته شود از ورود مجلس به موضوع حذف ایران کد خبر داد.

به گزارش مهر، احمد امیرآبادی با اشاره به حذف ایران کد از مراودات اقتصادی گفت: نباید برای اقتصاد کشور تصمیات سریع و غیرکارشناسی اتخاذ شود. نماینده قم افزود: همچنین نباید به خودمان اجازه دهیم در مسائل اقتصادی با تصمیمات خلع الساعه همه چیز را به هم بریزیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: وارد کننده، صادرکننده کالا یا عرضه کننده همه می خواهند با برنامه کار خود را انجام دهند لذا نباید شرایطی را مهیا کنیم که با تغییر دولت ها و مدیران، روش ها و قوانین نیز تغییر کند.

امیرآبادی با بیان اینکه چنین تصمیمات مدیریتی بازار را با تلاطم مواجه می کند بیان داشت:مدیران باید بر نظرات و گفتار خود دقت کنند و تصمیاتی را اتخاذ کنند که به ثبات بازار کمک کند چون نظرات و بخشنامه های غیرکارشناسی آفت جان اقتصاد از جمله واردات و صادرات است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نماینده مجلس گفت: بالاخره قانونگذار مراحلی را از ثبت سفارش تا ورود یا خروج کالا در نظر گرفته و زمانی را مشخص کرده است و بر این مبنا واردکننده یا صادر کننده باید بداند با چه دستورالعملی روبرو است.

وی با اشاره به اینکه چنین تصمیمات آنی که پس از تغییرات مدیریتی رخ می دهد به ضرر اقتصاد کشور است تاکید کرد: مجلس چنین اقدامی را مورد بررسی قرار می دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×