اخبار فرش ماشینی

ورود قوه‌ قضاییه برای شناسایی عاملان رکود واحدهای نساجی مازندران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران خواستار شد؛
ورود قوه‌ قضاییه برای شناسایی عاملان رکود واحدهای نساجی مازندران  
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: قوه قضاییه باید برای شناسایی و مجازات عاملان رکود و به تعطیلی کشاندن واحدهای نساجی مازندران و واحدهای مشابه در کشور وارد عمل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، محمد مروج ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از کارخانجات نساجی مازندران و قائمشهر با اشاره به وضعیت اسفبار و متاثرکننده نساجی‌ مازندران و قائمشهر افزود: کسانی که حتی تصمیم به فروش ایرانیت‌های سقف این واحدهای کردند به دنبال سواستفاده از زمین این واحدها بودند.

وی با بیان اینکه وضعیتی مشابه این واحد را در برخی نقاط کشور نیز شاهد هستیم، تصریح کرد: ‌وضعیت نساجی طبرستان به دلیل اینکه بسیاری از دستگاه‌های این واحد کنده شده و به یغما رفته اسفبارتر است زیرا در این واحد حتی به ستون‌ها و سقف سالن‌ها نیز رحم نکرده‌اند.
مروج با تاکید بر اینکه قوه‌ قضاییه باید با کسانی که اقدام به این کار کرده‌اند برخورد کند، اظهار داشت:‌ اگر مسئولان علاقه‌مند هستند این دغدغه مردم و صنعتگران رفع شود باید از نقطه‌ای برای مجازات عاملان این ماجرا شروع به کار شود.
وی با اشاره به اینکه انجمن کارفرمایی نساجی ایران آماده هرگونه کمک‌رسانی برای احیای نساجی‌های مازندران است، گفت: این انجمن کمک‌های تخصصی در انواع ماشین‌آلات و برندهای موجود و موردنیاز بازار به این واحد ارائه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با اعلام اینکه ماشین‌آلاتی که از این واحدها به سرقت رفته و یا به فروش رفته است به احتمال زیاد در واحدهای دیگر مشغول به کار هستند، یادآور شد: واحدهای صنعتی بزرگ نساجی در کشور بیمار شده‌اند اما ماشین‌آلات مطمئنا بیکار نشده‌اند و فقط از این مجموعه خارج شده‌اند تا با متروک نشان دادن اوضاع این واحدها اقدام به فروش زمین‌ها کنند.
وی با تاکید بر اینکه صنعت نساجی اکنون صنعت موفقی در کشور است، تصریح کرد: این صنعت بیشترین میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور را دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×