اخبار نساجی

ورود ایران کد به صنعت نساجی کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دبیر انجمن صنایع نساجی کشور درباره روند اجرای ایران کد در صنعت نساجی و تولید پوشاک کشور گفت: اجرای این پروژه از یک سال گذشته آغاز شده و هم اکنون بسیاری از واحدها نیز محصولات خود را برای پیوستن به ایران کد معرفی کرده اند.
علیرضا حائری افزود: از این طریق تاکنون بسیاری از کالاها و محصولات تولیدی درعرصه پوشاک شناسه ملی کالادریافت کرده و به ایران کد پیوسته اند.
این مقام مسئول، ادامه داد: به دلیل تنوع تولیدات و محصولاتی که از طریق تولیدکنندگان و فعالان عرصه نساجی و پوشاک کشور عرضه می شود، هم اکنون بسیاری از محصولات و تولیدات شرکت های نساجی به شبکه ایران کد متصل شده اند.
وی با بیان این که اجرای این طرح در بخش صنعت نساجی و تولید پوشاک و ملزومات آن تاثیر مثبتی داشته است، گفت: با توجه به اجرای طرح میزان از سوی وزارت بازرگانی و فراهم کردن زمینه های واگذاری کارت های ۵/۱ میلیون تومانی خرید به کارمندان دولت و در آینده نزدیک به همه اقشار، زمینه های خرید کالای ایرانی تقویت می شود. این مقام مسئول در صنعت پوشاک و نساجی کشور افزود: طرح میزان این ویژگی را با خود به همراه دارد که دارندگان کارت های ۵/۱ میلیون تومانی قادر به خرید محصولاتی با شناسه کالاباشند که به ایران کد پیوسته اند. به گفته حائری، در شرایط فعلی تولیدکنندگانی از صنعت نساجی که احساس نیاز کرده اند به سمت این شبکه رفته اند و این کار در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

روزنامه ایران، شماره ۴۷۷۵

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×