اخبار نساجی

۴۰۰ مرکز عرضه مستقیم کالا در کشور برپا می شود

 

400 مرکز عرضه مستقیم کالا در کشور برپا می شود

رییس شورای اصناف کشور از برپایی ۴۰۰ مرکز عرضه مستقیم کالا برای خرید پایان سال در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت (mimt)و به نقل از خبرگزاری ایرنا ، قاسم نوده فراهانی گفت: نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا از پنجم تا بیست و پنجم اسفند ماه در سراسر کشور برپا خواهد شد.
وی افزود: در تهران هفت مرکز پیش بینی شده که یک مرکز برای عرضه مواد غذایی و مکانهای دیگر شامل پارک ارم، مرکز گوشت تهرانپارس، فرهنگسراهای خاوران و نیاوران، ورزشگاه تختی و پارک ملت برای عرضه نیازمندیهای مردم درنظر گرفته شده است.
نوده فراهانی با بیان اینکه در این مراکز کالاهای خارجی عرضه نخواهد شد، ادامه داد: از یک ماه پیش از روسای اتحادیه ها خواسته شد تا برای تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب جهت عرضه در این مراکز اقدامات کارشناسی را انجام دهند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاهها را حمایت از تولیدات داخلی ذکر و خاطرنشان کرد: مقرر شده در این مراکز کالاها با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف عرضه و دست واسطه ها کوتاه شود تا کالا به صورت مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برسد.
فراهانی گفت: در این مراکز کالاهای اساسی از قبیل مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، پوشاک و خشکبار عرضه خواهد شد و همشهریان چنانچه تخلفی از فروشندگان مشاهد کردند به بازرسان مستقر در این مراکز اطلاع دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×