اخبار نساجی

واسطه ها باید از زنجیره توزیع مواد اولیه خارج شوند

 

 

طی جلسات گذشته کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصمیماتی مبنی بر تامین نیاز واحدهای صنعتی با توجه به خرید محصولات پتروشیمی از بورس کالا و توزیع بین این واحدها اتخاذ شد.

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع مجلس در خصوص جزئیات ۷ راهکار برای حل مشکل عرضه مواد پتروشیمی در بورس کالا گفت: مواد اولیه پتروشیمی باید به دست تولید کنندگان واقعی در این حوزه برسد که در این زمینه وزارت صنعت، معدن و تجارت سایت بهین یاب را برای شناسایی و ثبت نام این افراد بروز رسانی کرده است.

وی افزود: صاحبان سهام شرکت‌های پتروشیمی در بورس، به دلیل سود‌آوری بالای حاصل از صادرات، تمایلی به عرضه محصولات خود در بورس کالا ندارند .

گروسی با اشاره به اینکه شرکت های پتروشیمی برای عرضه محصولات خود مشکلات متعددی دارند تاکید کرد: مواد اولیه مورد نیاز این واحدها همواره از طریق واسطه گری تامین شده همچنین نقدینگی اولیه این واحدها در جهت تولید محصولات خود در حد کافی نیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون صنایع با تشریح برخی از جزئیات ۷ راهکار ارائه شده در جهت عرضه مواد پتروشیمی اظهار داشت: طی جلسات گذشته کمیسیون صنایع ومعادن مجلس تصمیماتی مبنی بر تامین نیاز واحدهای صنعتی با توجه به خرید محصولات پتروشیمی از بورس کالا و توزیع ان بین این واحدها اتخاذ شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×