اخبار فرش ماشینی

واردات ۲۲ میلیون دلاری پوشاک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

واردات 22 میلیون دلاری پوشاک

 

در سال گذشته ۲/۲۱ هزار تن انواع پوشاک به ارزش ۲۲ میلیون دلار وارد کشور شد که نسبت به سال ۸۹ با ۱۱/۶۴ درصد رشد ارزشی مواجه بوده است.

در حالی که در سال ۱۳۸۹، ۲/۴۳ هزار تن انواع پوشاک به ارزش ۲۰ میلیون دلار وارد کشور شد این میزان در سال گذشته به رقم ۲/۲۱ هزار تن به ارزش ۲۲ میلیون دلار رسید که نشان می دهد از نظر وزنی ۹/۰۵ درصد کاهش و از نظر ارزشی ۱۱/۶۴ درصد افزایش یافته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در سال گذشته ایتالیا، چین و امارات سه کشور عمده مبدا واردات پوشاک به کشورمان بوده اند که میزان واردات پوشاک از ایتالیا ۱۶۷ تن به ارزش چهار میلیون و ۶۹۹ هزار دلار بوده که نشان می دهد این کشور از نظر وزنی ۷/۵۶ درصد و از نظر ارزشی ۲۰/۹۷ درصد از سهم کل واردات پوشاک به کشورمان را به خود اختصاص داده است. میزان واردات از چین در این مدت ۵۴۹ تن به ارزش چهار میلیون و ۳۷ هزار دلار بوده و این کشور از نظر وزنی ۲۴/۸۱ درصد و از نظر ارزشی ۱۸/۱۳ درصد از سهم کل واردات پوشاک به کشور را به خود اختصاص داده است. در سال گذشته همچنین ۹۸۶ تن انواع پوشاک به ارزش هشت میلیون و ۹۴۹ هزار دلار از امارات وارد شده است که از نظر وزنی ۴۴/۵۶ درصد و ار نظر ارزشی ۴۰/۱۹ درصد از سهم واردات به کشور را نشان می دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×