اخبار فرش ماشینی

بازدید وزیر صمت از واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرستان دلیجان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان مرکزی از واحد تولیدی ستاره طلائی دلیجان، تولید کننده فرش ماشینی در قطب صنعتی بوعلی سینا بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این واحد در زمینه تولید فرش ماشینی، تکمیل فرش ماشینی، نخ بی سی اف و‌ همچنین نخ فرش ماشینی فعالیت دارد.

کاربرد محصولات تولیدی این واحد در زمینه مصارف عمومی خانوار می باشد. این طرح هم اکنون فعال است و برای نزدیک به ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۱۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با زیربنای نزدیک به ۴۲ هزار متر مربع قرار دارد.

این واحد از بزرگترین واحدهای تولید فرش با برند پاتریس در کشور است و با ۳۰ سال سابقه و با برخورداری از ظرفیت های صادراتی در حال فعالیت می باشد.

عزیز الله اکبری تالار پشتی «رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی»، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی «نماینده مردم خمین، دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی» و مسئولان استان مرکزی و شهرستان دلیجان در این بازدید وزیر صمت را همراهی کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این برنامه، خط تولید الیاف کتان تایپ( پلی ویتال) متعلق به شرکت الیاف بافتینه پارس درسا در دلیجان را مورد افتتاح قرار داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×