اخبار فرش ماشینی

واحدهای تولید فرش ماشینی موجب پایین بودن میزان بیکاری در آران و بیدگل است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرماندار اران و بیدگل گفت: فعالیت واحد های تولیدی فرش ماشینی در تمامی نقاط شهرستان بویژه مرکز شهرستان موجب شده که میزان بیکاری این شهرستان کمتر از ۶ درصد باشد.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: هم اکنون حدود ۸۰۰ وحد صنعتی فرش ماشینی در آران و بیدگل فعالیت می کنند که زمینه اشتغال حدود ۲۰ هزار نفر راه به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: این واحد های تولیدی سالانه خدود ۴۵ میلیون متر مربع فرش تولید می کنند که بیش از ۴۰ درصد آن به کشورهای حاشیه خلیج فاس و اروپا صادر می شود.

معینی نژاد خاطر نشان کرد: صادرات بیش از ۶۰ میلیون دلاری امسال یکی از تعاونی های  فرش ماشینی در آران و بیدگل موجب شده که امسال این تعاونی رتبه نخست صادرات فرش را بدست آورد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و تولید فرش ماشینی در آران و بیدگل گفت:  فعال بودن واحد های فرش ماشینی برابر است با بیکاری پایین و اشتغال بالای شهرستان و کاهش آسیب های اجتماعی.

فرماندار آران و بیدگل به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان بویژه صاحبان صنایع فرش ماشینی اشاره کرد و افزود: فرمانداری شهرستان تمام تلاش خود را برای حمایت این سرمایه گذاران انجام می دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×