اخبار نساجی

واحدهای تولیدی متخلف در شهرک‌های صنعتی از مالیات معاف نیستند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

  رئیس سازمان مالیاتی از معاف نبودن واحدهای تولیدی انتقالی به شهرک های صنعتی در صورت رعایت نکردن اصول کار خبر داد.

علی عسکری- رئیس سازمان امور مالیاتی-در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در خصوص معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی انتقالی به شهرک های صنعتی گفت: کسانیکه از شهرهای بزرگ به شهرک های صنعتی منتقل شدند باید مجوز انتقال از وزارت صنعت،معدن و تجارت را دریافت کرده و به نظام مالیاتی اعلام می کردند در این صورت از معافیت مالیاتی برخوردارند.

وی افزود:اما واحد های تولیدی که خوسرانه و بدون اطلاع شهرداری و وزارت صنعت منتقل شده اند به دلیل رعایت نکردن اصول کار و هماهنگی لازم، مشمول معافیت نیستند.این در حالی است که اخیرا مذاکراتی با وزارت صنعت،معدن و تجارت انجام شده و راه حلی برای شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است تا مشکلات آنها برطرف شود.

عسکری در خصوص ابزار تشویقی برای تولید کنندگان پرداخت کننده مالیات،گفت: هر تشویقی که اعمال می شود در چهارچوب قانون مالیات است که برخی مشوق ها در قانون وجود داشته و برخی نیز در اصلاحیه قانون اضافه شده است؛همچنین در بسته سیاستی و بسته خروج از رکود که در مجلس تصویب شده به بخش های تولیدی امتیازها و مشوق هایی داده شده تا فعالیت خود را گسترش دهند.

رئیس سازمان امور مالیاتی در خصوص دریافت مالیات از کل حقوق در برخی ادارات گفت: بر اساس قانون نسبت به مازاد حقوق مالیات تعلق می گیرد و اگر تخلفی در این خصوص صورت بگیرد باید به سازمان مالیاتی اطلاع داده شود زیرا نباید از کل حقوق مالیات دریافت شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×