اخبار نساجی

هیات تجاری اتاق بازرگانی اتریش به تهران می آید

 

هیات تجاری اتاق بازرگانی اتریش به تهران می آید

اتاق بازرگانی اتریش اعلام کرد هیاتی تجاری از نمایندگان ۱۰ کمپانی اتریشی به سرپرستی معاون رییس اتاق بازرگانی اتریش طی همین هفته از تهران دیدن می کنند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران, توافق ایران با شش قدرت جهانی در ژنو بر سر مسائل هسته ای شور و شوق تازه ای در میان شرکت های اروپایی برای برخورداری از بازار غنی سرمایه گذاری ایران برانگیخته است. در تازه ترین تحرک تجاری پس از توافق ژنو اتاق بازرگانی اتریش طی هفته جاری هیاتی را متشکل از روسا و نمایندگان ده کمپانی بزرگ اتریشی راهی تهران می کند.

به گزارش رویترز, انتظار می رود روابط طولانی مدت اقتصادی بین ایران و اتریش که به علت تحریم های امریکا و اتحادیه اروپا دچار وقفه شده بود پس از این توافق مجددا در مسیر گسترش و بهبود قرار گیرد. این در حالی است که با وجود آن که بخش نفت و گاز ایران همچنان در شمول تحریم هاست وزارت نفت ایران اعلام کرده است که در صورت برداشته شدن تحریم ها ایران آمادگی بازگشت غول های بزرگ نفتی و گازی به حوزه های انرژی خود را دارد.

یک سخنگوی اتاق بازرگانی اتریش روابط حسنه ای که ایران برای ده ها سال با کشور بی طرف اتریش داشته است را عامل مهم انگیزه اصلی این کشور برای احیا مجدد روابط و همکاری اقتصادی با ایران دانست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این سخنگو نام شرکت هایی که در این سفر به تهران نماینده اعزام می کنند را ذکر نکرد اما یک روزنامه چاپ وین فاش ساخت که شرکت پلسر و تورر که در زمینه تکنولوژی ریلی فعال است به همراه شرکت های ای وی ال و دوکا که در زمینه های مهندسی و مشاوره فنی فعالند و همچنین صاحبان تکنولوژی خودروسازی در میان هیات اعزام اتاق بازرگانی اتریش خواهند بود.

مطابق داده های اتاق بازرگانی اتریش صادرات این کشور به ایران سال گذشته با کاهشی ۲۴ درصدی به ۲۱۹ میلیون یورو رسید. واردات از ایران هم با ۲۴ درصد کاهش به ۱۲۲ میلیون یورو رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×