اخبار فرش ماشینی

هند پیشتاز در تولید پنبه جهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

انجمن پنبه هند (CAI) پیش‌بینی کرده است که تولیدات پنبه این کشور در سال زراعی ۱۵-۲۰۱۴ (از اکتبر تا سپتامبر) بالغ بر ۶.۷۴ میلیون تن باشد.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران و به نقل از نشریه ATA اخیراً انجمن پنبه هند (CAI) پیش‌بینی کرده است که تولیدات پنبه این کشور در سال زراعی ۱۵-۲۰۱۴ (از اکتبر تا سپتامبر) بالغ بر ۶.۷۴ میلیون تن باشد.

CAI پیش بینی کرد که برآورد مقدار تولید پنبه توسط ICAC و USDA پایین تر بوده و به ترتیب برابر با ۶.۰۴ و ۶.۳۱ میلیون تن خواهد بود. علیرغم این، انجمن پنبه هند اعلام نمود در صورت ادامه یافتن شرایط آب و هوایی مساعد امکان بالاتر بودن میزان تولید پنبه حتی بالاتر از میزان پیش بینی شده وجود دارد.

ICAC پیش بینی کرد که مقدار تولید پنبه در چین در سال زراعی ۱۵-۲۰۱۴ برابر با ۶.۲۲ میلیون تن باشد. USDA مقدار تولید پنبه در چین را برابر با ۶.۴۲ میلیون تن برآورد کرده است. با تحقق پیش بینی CAI می توان گفت که هند در سال زراعی جاری در تولید پنبه جهان در صدر قرار خواهد گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس CAI از همه افرادی که به نوعی در تولید پنبه نقش دارند، از جمله کشاورزان خواست تا برای رسیدن به این نقطه عطف تلاش کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×