اخبار نساجی

دادستان کل کشور از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دادستان کل کشور که در قالب هیات عالی قضایی به ریاست حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است  از کارخانه نساجی «شین بافت» سنندج بازدید کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این کارخانه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در بازدید از کارخانه شین بافت سنندج با مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی گفتگو کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت آن قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در این بازدید بر تقویت توان و حمایت از تولید داخلی تاکید کرد.

 

احیای مجدد کارخانه شین بافت سنندج

این کارخانه که در شهرک صنعتی یک سنندج واقع است پس از ۲۲ ماه تعطیلی با حمایت دستگاه قضایی استان احیا شده و در حال حاضر بیش از ۷۰ نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار است و روزانه در این واحد چهار هزار و ۷۰۰ متر انواع پارچه تولید می‌شود.

رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری کردستان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت کردستان، حضور در جلسه شورای اداری، بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان کردستان رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان سفر خواهند کرد تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

قرار است رئیس دیوان عالی کشور در این سفر ضمن انجام ملاقات‌های مردمی و دیدار با کارکنان قضایی استان کردستان، از وضعیت کارخانه ریسندگی پریس بازدیدی به عمل بیاورد.

دادستان کل کشور نیز علاوه بر دیدار با کارکنان دادسرای سنندج، در کارخانه‌های شین‌بافت و آگرین واقع در شهرک صنعتی دهگلان حاضر می‌شود و به بررسی مسائل و مشکلات این کارخانه‌ها می‌پردازد.

وزیر دادگستری نیز در این سفر ضمن بررسی وضعیت اموال تملیکی و گمرکات استان کردستان، وضعیت خودروهای رسوبی در پارکینگ ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را پیگیری می‌کند.

بازدید از دادگستری

دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان کردستان و استماع مطالب و درخواست‌های آنها، مهمترین برنامه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در این سفر خواهد بود.

معاون سیاسی قوه قضاییه در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان، علاوه بر حضور در دادگستری و زندان شهرستان سقز، از کارخانه ذوب‌آهن و بازارچه مرزی سیف سقز نیز بازدید می‌کند.

معاون راهبردی دستگاه قضا نیز به بازدید و بررسی بخش‌های مختلف دادگستری کردستان و سازمان‌های تابعه این استان خواهد پرداخت.

حضور در دهگلان و دیدار با کارکنان دادگستری این شهرستان و همچنین بازدید از سد قشلاق، مهمترین برنامه‌های معاون حقوقی قوه قضاییه در جریان سفر به استان کردستان خواهد بود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز در جریان این سفر به بررسی مشکلات حوزه فناوری و اطلاعات دادگستری استان کردستان می‌پردازد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی دادگستری کردستان نیز در زمره برنامه‌های معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در این سفر قرار دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه علاوه بر سفر به قروه و بررسی وضعیت زندان این شهرستان، از معدن منگنز دلبران نیز بازدید می‌کند.

بازدید از دادگستری و زندان شهرستان بانه و بررسی مشکلات کوله‌بران و وضعیت بازارچه مرزی محلی، مهمترین برنامه‌های رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان خواهد بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این سفر علاوه بر بررسی وضعیت مرزهای استان کردستان، از دادسرای نظامی سقز بازدید می‌کند.

پیگیری مشکلات ثبتی استان کردستان، حضور در دادگستری شهرهای سروآباد و مریوان و بررسی مشکلات باغ‌داران و کشاورزان این منطقه، از جمله‌ برنامه‌های رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در این سفر خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌ها در جریان سفر به کردستان، علاوه بر بررسی وضعیت زندانیان استان و بازدید از زندان سنندج، با کارکنان دادگستری شهرستان بیجار نیز دیدار می‌کند.

پیگیری مشکلات ساختمان‌های پزشکی قانونی کردستان، بررسی وضعیت معدن قلعه‌گاه و بازدید از دادگستری شهرستان کامیاران، از برنامه‌های رئیس سازمان پزشکی قانونی در این سفر خواهد بود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه نیز در جریان سفر هیئت عالی قصایی به استان کردستان، علاوه بر حضور در دادگستری دیواندره و بازدید از بازداشتگاه این شهرستان، از کارخانه آب‌معدنی چهل‌چشمه و یکی از واحدهای دامداری بزرگ کردستان بازدید می‌کند.

همچنین قرار است سخنگوی دستگاه قضا و رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان به گفتگوی چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان به عدلیه بپردازند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×