مد و پوشاک

همکاری مجلس و بنیاد مد ولباس برای پوشش سراسری

 

همکاری مجلس و بنیاد مد ولباس برای پوشش سراسری

عضو کمسیون فرهنگی مجلس نهم با اشاره به همکاری مجلس و بنیادمد ولباس برای پوشش سراسری گفت: بسیاری از زنان ما از این گلایه‌مند هستند که لباس‌ها با طراحی مناسبی در فروشگاه‌ها برای عرضه آن وجود ندارند و آن‌ها به اجبار برخی لباس‌ها را خریداری می‌کنند.

سید مرتضی حسینی با بیان این که مجلس در کنار ۲۸ نهاد دیگر موظفند روی مساله حجاب کار کنند که تا به حال معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پای کار آمده و آستین‌های همت را بالا زده‌اند گفت: با توجه به این‌که دشمن دست روی موضوع حجاب گذاشته است و عده‌ای در جامعه از این مساله غافلند، باید دید افراد را نسبت به حجاب و فواید آن روشن کرد و حجمه توجهات به بد حجابی را در جامعه کاهش داد.

وی اظهار کرد: توجه به حجاب در اسلام، توجه به امنیت اجتماعی، روحی، اخلاقی و خانوادگی است. در این بنیاد باید به سنت‌ها و تشکل های اسلامی و ایرانی توجه کرد تا از بدحجابی زنان جلوگیری شود.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس درباره استفاده از لباس‌هایی که با شان اسلامی و ایرانی مردم هماهنگی ندارد گفت: بسیاری از زنان ما از این گلایه‌مند هستند که لباس‌ها با طراحی مناسبی در فروشگاه‌ها برای عرضه آن وجود ندارند و آن‌ها به اجبار برخی لباس‌ها را خریداری می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: اگر بنیاد ملی مد و لباس بتواند با مطالعه روی جنبه‌های دینی، ملی، تاریخ ایران و روایات اسلامی طراحی لباس‌های مناسبی را ثبت کرده و به بازار ارائه کند از بهانه‌ها جلوگیری کرده و پوشش مناسب را سراسری می‌کند.

حسینی توجه به طراح را در این بنیاد از موارد مهم عنوان کرد و گفت: کمسیون فرهنگی نیز از جمله کارهایش توجه به حجاب در جامعه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×