اخبار نساجی

همکاری‌های صنعتی ایران و چین گسترش می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

همکاری‌های صنعتی ایران و چین گسترش می‌یابد

    در دیدار سفیر جمهوری خلق چین در ایران با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اهمیت توسعه همکاری‌های صنعتی دو کشور تاکید شد.

به گزارش مهر “یو هونگ یانگ” سفیر جمهوری خلق چین در ایران امروز سه شنبه با شافعی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو دیدار و گفتگو کرد. یانگ بر اهمیت توسعه همکاری‌های صنعتی ایران و چین تاکید کرد و سفر شافعی به چین را مهم خواند.

سفیر جمهوری خلق چین در این دیدار که در آستانه سفر رئیس هیئت عامل ایدرو به چین انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از سفر قریب‌ الوقوع آقای شافعی به چین اظهارداشت: دیدار کاری رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از چین باعث توسعه همکاری های صنعتی میان دو کشور خواهد شد.

یانگ افزود: سفر خوبی را برای دیدار هیئت صنعتی ایران از چین پیش بینی می کنم و در این زمینه هماهنگی لازم را با شرکت های چینی طرف مذاکره با هیئت ایران، انجام خواهم داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شافعی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار ظرفیت های صنعتی ایران و سازمان گسترش را تشریح کرد و گفت: سازمان گسترش نقش مهمی در صنعتی شدن کشور داشته و از بنیانگذاران صنعتی سازی تولید در کشور است.

وی افزود: هم‌ اکنون نیز به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در توسعه صنعتی کشور دارد. رئیس هیئت عامل ایدرو بیان داشت: ‌سازمان گسترش در حال حاضر ماموریت توسعه صنعت در مناطق محروم و توسعه دانش و نوآوری‌های صنعتی در ایران را به عهده دارد و در زمینه کسب دانش‌های فنی در حوزه صنایع پیشرفته به ویژه بیوتکنولوژی، نانو و فناوری اطلاعات موفقیت‌های ارزشمندی داشته است که از آنها می‌توان در جهت بسط و توسعه و تحکیم روابط ایران و چین بهره گرفت.

شافعی آمادگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای توسعه همکاری‌های آموزشی، ‌تحقیقاتی، پژوهشی و توسعه روابط صنعتی با چین را اعلام کرد و از سفیر چین خواست زمینه توسعه همکاری های صنعتی ایدرو و شرکت های چینی را فراهم کند.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از ابتدای هفته آینده در راس یک هیئت صنعتی از مراکز صنعتی، ‌تحقیقاتی و پژوهشی چین که عمدتا طرف مذاکره با شرکت های ایرانی هستند، بازدید خواهد کرد و با مدیران صنعتی چین دیدار و گفتگو می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×