اخبار فرش ماشینی

کارگاه آموزشی آشنایی تجار و فروشندگان فرش دستباف با مدیریت صادرات برگزار می شود

رئیس اتحادیه صنف صادرکنندگان فرش دستباف خراسان رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت آشنایی تجار و فروشندگان فرش دستباف با مدیریت صادرات خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر، هادی مخملی با اشاره به اهمیت آشنایی با فرآیندهای مدیریت صادرات اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقاء سطح آشنایی فروشندگان با فرآیندهای مدیریت صادرات، یک دوره کارگاه آموزشی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای تجار و فروشندگان فرش دستباف برگزار خواهد شد.

مخملی افزود: هدف اصلی این کارگاه آشنایی تجار با مهندسی فروش و روش های مذاکرات تجاری است که به طور قابل ملاحظه ای می تواند در رونق بخشیدن به تعاملات تجاری تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور تجار و فروشندگان فرش دستباف دارای پروانه کسب، به مدت ۳ روز در نیمه اول تیرماه برگزار می شود.

رئیس اتحادیه صنف صادرکنندگان فرش دستباف خراسان رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی سرپرستان کارگاه های قالیشویی در مشهد خبر داد.

هادی مخملی اظهار داشت: با توجه به ضرورت بروزرسانی اطلاعات، انتقال تجارب اساتید و اطلاع از آخرین قوانین و مقررات مرتبط، یک دوره آموزشی کوتاه مدت جهت سرپرستان کارگاه های قالیشویی برگزار خواهد شد.

مخملی افزود: این کارگاه آموزشی برای فعالان رسته خدمات فنی هنر- صنعت فرش دستباف که دارای پروانه کسب یا پروانه بهره برداری قالیشویی می باشند، در نیمه اول تیر ماه برگزار می گردد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با حضور اساتید مجرب و متخصص تهرانی تشکیل می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×