اخبار نساجی

هشدار در خصوص افزایش جمعیت حاشیه پایتخت

 

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به رشد جمعیت در مناطق اطراف تهران گفت: جمعیت مناطق حاشیه تهران در حال افزایش است و ‌زمانی شاهد بزرگ شدن منطقه فیروز بهرام و مرتضی گرد بودیم و هم اکنون این مسئله در شهر قدس در حال اتفاق افتادن است.

به گزارش مهر، حسن بیادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اتفافات جدی در اطراف تهران در حال رخ دادن است، گفت: ‌زمانی شاهد بزرگ شدن منطقه فیروز بهرام و مرتضی گرد بودیم و هم اکنون این مسئله در شهر قدس در حال اتفاق افتادن است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو در این منطقه به دنبال منافع شخصی خود هستند، افزود: باید تدبیر مدیریتی در این بخش صورت گیرد زیرا آسیبهای این شهر در آینده نزدیک متوجه شهر تهران می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران خواست تا با همکاری استانداری تهران، شورای شهر و شهرداری بازدیدی از شهر قدس داشته باشند، و افزود: شنیده می‌شود تلاشهایی برای الحاق این منطقه به شهر تهران وجود دارد که من با ملحق شدن آن به پایتخت را به صلاح نمی‌دانم.

این حرکتهای کم اهمیت تاثیری بر شان والای امامان معصوم ندارد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در جلسه امروز شورا مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ترانه یک خواننده رپ (شاهین نجفی) در خارج از کشور با موضوع امام هادی (ع) گفت: این حرکتهای ناجوانمردانه و کم اهمیت تاثیری بر دامان پاک ائمه معصوم نمی گذارد و شان امامان معصوم ما به اندازه ای است که این حرکتهای کوچک تاثیری بر آن ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×