اخبار فرش ماشینی

هزینه تولید فرش ماشینی در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 هزینه تولید فرش ماشینی در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد

 

کمیته فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران با حضور نمایندگان شرکتهای عضو این تشکل، روز دوشنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه در محل ساختمان شماره ۲ انجمن برگزار شد و حاضرین به بررسی شرایط تولید و بازار فروش فرش ماشینی در کشور پرداختند.

به گزارش «نساجی نیوز»، در ابتدای این نشست، آقای مهندس حکیمی، ریاست کمیته فرش ماشینی اظهار داشت که در پی افزایش قیمت اجزای قیمت تمام شده محصول از جمله افزایش حقوق و دستمزد، نرخ حامل‌های انرژی، مالیاف بر ارزش افزوده، بهره بانکی، بهای مواد اولیه و غیره، اعضای کمیته درخواست داشته‌اند که نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان با اعضای کمیته فرش ماشینی تشکیل شود.

در این نشست حاضرین به بررسی اجزای تأثیرگذار بر قیمت تمام شده پرداخته و مقرر گردید کمیته منتخب فرش ماشینی میزان افزایش قیمت تمام شده در مقایسه با سال گذشته را بررسی نموده و نسبت به ارسال درخواست افزایش قیمت این محصول از طریق انجمن با لحاظ کردن سیاست کمیته مبنی بر رعایت حقوق مصرف کنندگان و همچنین همیاری با دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در ادامه این نشست حاضرین به رکود موجود در بازار انواع محصولات به ویژه فرش ماشینی اشاره داشته و برخی از حاضرین پیشنهاد نمودند که با توجه به بالا بودن میزان عرضه‌ی فرش ماشینی نسبت به تقاضای داخلی آن، سیاست توسعه‌ی صادرات را جدی تر دنبال نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×