مد و پوشاک

هزینه‌های مالی طراحان مد و لباس اسلامی را تامین می‌کنیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

هزینه‌های مالی طراحان مد و لباس اسلامی را تامین می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت های مالی و معنوی این وزارتخانه از طریق بنیاد مد و لباس از طراحان مد و لباس ایرانی اسلامی خبر داد.
سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: با تشکیل بنیاد مد و لباس حمایت ها به شکل گسترده تری پیگیری می‌شود و ما بخشی از هزینه‌های طراحانی را که ایده‌های آنها با الگوهای ایرانی و اسلامی همخوانی داشته باشد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حوزه های حمایت های معنوی نیز نمایشگاه های مختلفی را در سال جدید در استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم تا از ظرفیت‌های موجود برای فرهنگ‌سازی استفاده شود.

وزیر ارشاد درباره عدم عرضه طرح‌های ارائه شده توسط طراحان لباس‌ها در بازار عرضه و تولید گفت:‌ طرح‌های ما در نمایشگاه هایی که تا به حال برگزار کردیم با استقبال خوبی مواجه شده و این مسئولیت وظیفه وزارت صنعت و تجارت و بخشی هم مربوط به موسسات خصوصی است؛ بخش خصوصی باید به این باور برسد که حمایت از طراحان برای خودش هم منفعت دارد در این صورت طراحان را مورد حمایت قرار خواهند داد.

وی درباره اقدام سازمان صدا و سیما درباره به کارگیری طرح‌های حجاب و عفاف در تولیدات خود خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم به بخش خصوصی تحکم کنیم اما امسال برای جشنواره فجر آثار را براساس رعایت الگوهای حجاب و عفاف ارزیابی خواهیم کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×